استان ها

پروژه‌های شهری سنندج با سرعت مناسبی در حال اجرا است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترافیک یکی از معضلات شهر سنندج است و اجرای پروژه اسلام آباد و بهره‌برداری از آن به عنوان یکی از مطالبات مردم در راستای کاهش ترافیک طرحی مؤثر در شهر سنندج محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل مطلوبی بین شهرداری، معاونت عمرانی استانداری، فرمانداری، تعاونی‌ها و راه و شهرسازی در اجرای پروژه اسلام آباد سنندج شکل گرفته است، اذعان کرد: این پروژه تا سه ماه آینده بهره‌برداری می‌شود.

استاندار کردستان ضمن ابراز رضایت از روند احداث پروژه‌های عمرانی شهری و فضای سبز سنندج اعلام کرد: پروژه اسلام آباد سنندج از خدمات ماندگار مدیریت شهری است و طی بازدیدهایی که در طول یکسال اخیر از این پروژه انجام شد شاهد پیشرفت خوب این پروژه و سرعت مناسب در اجرای آنها هستیم.

زارعی کوشا گفت: پروژه شهری یاد شده تأثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش ترافیک و گره‌های ترافیکی دارد و مایه آسایش ساکنان مناطق کمترتوسعه یافته سنندج می‌شود.

وی اجرای پروژه مسکن ملی در این منطقه را نیز مطلوب دانست و اضافه کرد: با انسجام و همدلی بین مدیران شهری و شهرستانی و استانی شاهد اتفاقات مؤثری در سنندج خواهیم بود و مردم از پروژه‌های عمرانی بهره مند می‌شوند.

اجرای بوستان ۳۰ هکتاری نیشتمان در مساحت ۳۰ هکتار که به توسعه فضای سبز شهری سنندج به ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته کمک می‌کند از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید استاندار کردستان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا