مجلس

ستار هاشمی چالش‌های وزارت ارتباطات را می‌شناسد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی کوچی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ستار هاشمی جوان‌ترین فرد معرفی شده به مجلس برای کابینه چهاردهم است و بنده از وی شناخت کافی دارم. ستار هاشمی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت رتبه اول را کسب کرده و عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز است و همچنین وی جوان‌ترین استاد تمام هوش مصنوعی در کشور است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات از مأموریت کاری خود به خوبی شناخت دارد چرا که سطوح مدیریت را از کارشناسی تا مدیر کلی و معاونت وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی کرده است و ما باید مدیریت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مهم را به افرادی دهیم که که درون همان حوزه کار کرده‌اند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستار هاشمی بهتر از هر فرد دیگری چالش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را می‌شناسد و راهکارهای حل آن را می‌داند و برای رفع آن برنامه دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهان امروز با یک دهه قبل از خود هم قابل مقایسه نیست و دنیای دیجیتال بر همه ابعاد زندگی ما عجین و اینترنت جز لاینفک زندگی ما شده است. هوش مصنوعی پدیده شگفت انگیزی است که گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات اشراف کاملی به این موضوع دارد.

وی متذکر شد: نگاهی به سوابق و کارنامه ستار هاشمی نشان می‌دهد که وی در هر حوزه‌ای که وارد شده است، عملکرد قابل قبولی داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا