مجلس

دولت «وفاق ملی» دولت قومیت‌ها نیست – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: یاد و خاطره شهید رییسی و شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم که بسیاری از شاخص‌های کشور را ارتقا دادند تا جایی که حضرت آقا فرمودند دلم برای رییسی سوخت و بسیاری از منتقدان با بی انصافی به ایشان تاختند.

وی ادامه داد: دولت وفاق ملی دولت قومیت‌ها نیست بلکه دولت وفاق مدیریتی برای رسیدن به اهداف قومیت‌ها و ملت ایران است. کدام رییس جمهور صادقانه برنامه‌های دولت قبل را تایید می‌کند. پزشکیان این راه را صادقانه ادامه داد.

بابایی کارنامی ادامه داد: در چندین سال گذشته متاسفانه شاهد افراطی‌گری‌های روسای جمهور در گزینش‌های همکارانشان بودیم حال که یک رییس جمهور به معنای واقعی با نگاه کارشناسی دولت وفاق ملی و همدلی را انتخاب کرده چرا از آن حمایت نکنیم.

وی افزود: دولت پزشکیان دولت وفاق ملی است. چشم انداز، رسالت و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، عشق به مردم، شایسته سالاری، برنامه هفتم توسعه، کارگران، هویت بخشی به اصل جامعه مدنی امروز از برنامه‌ای راهبردی پزشکیان است.

وی گفت: هماهنگی بین سایر قوا و توجه به رتبه ۳ توانمندی مهندسی دانشمندان جوان ایران در دنیا و تعامل دولت با سایر قوا، وفاق ملی و همدلی در معرفی کابینه رعایت شده است.

بابایی کارنامی عنوان کرد: رهبری تاکید کردند اولویت دولت چهاردهم را مباحث اقتصادی اعلام می‌کنم و این موضوع به عنوان یک اصل برای دولت و مجلس باید مبنای کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی منتقدین می‌گویند رییس جمهور برنامه ندارد، گفت: آیا برنامه هفتم برنامه نیست؟ مگر رهبر معظم انقلاب از ما گلایه نکردند که برنامه توسعه به درستی اجرا نشده است. مگر نه این است که دولت و مجلس باید از روز اول به برنامه هفتم تاکید کنند لذا رییس جمهور و همکارانشان می‌دانند که توجه به حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی کشوری و لشکری مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار اداری، اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت، توجه به حقوق کارگران و بازنشستگان و معیشت مردم، توجه به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، رفع ناترازی انرژی و مشکلات کشاورزان، پرداختن به مشکلات فرهنگیان و حقوق زنان، اصلاح نظام بانکی و رشد اقتصادی هشت درصد از برنامه‌های رئیس جمهور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا