ورزشی

سرمربی زیر ۱۷ سال ایران: والیبالیست‌هایی داریم که ستاره می‌شوند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

آرش صادقیانی با اعلام رضایت از وضعیت تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران پیش از اعزام به قهرمانی جهان گفت: ۲۰،۳۰ بازیکن داریم که نوید می‌دهند در والیبالمان ستاره شوند.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران شنبه، ۲۷ مرداد ماه در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

آرش صادقیانی سرمربی تیم زیر ۱۷ سال در جمع والیبالیست‌ها و در حضور میلاد تقوی رئیس فدراسیون بیان کرد: ۲۰ ماه از زمانی که کارمان را شروع کرده‌ایم، می‌گذرد و در این مدت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم. باید از آقای تقوی تشکر کنم که هر درخواستی داشته‌ایم، فراهم کرده‌اند. همیشه حال بچه‌ها را می‌پرسیدند. در این مدت توانستیم شرایطی را ایجاد کنیم که بچه‌ها در مهارت‌های پایه خوب شوند و پیشرفت چشم‌گیری به دست بیاورند.

او ادامه داد: ۲۰، ۳۰ بازیکن داریم که نوید می‌دهند در والیبالمان ستاره شوند. این دیدگاه مثبت شما جای تشکر دارد که بحث نتیجه را مطرح می‌کنید و بار را از روی بازیکنان برمی‌دارید. ما هم قول می‌دهیم با تمام توان در مسابقات شرکت کنیم. بحث کشف و پرورش استعداد انجام شده و تیم ما تیم خوب و منظمی است که اخلاق حرفه‌ای را یاد گرفته‌ است. امیدوارم به یاری خدا بتوانیم زحمات را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

صادقیانی در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم قبل از اعزام به مسابقات بیان کرد: تیم از نظر مهارت‌های بدنی، فردی و تاکتیکی وضعیت خوبی دارد.

او در مورد رقبای ایران در این مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی آفریقا را داشتیم شناختی نسبی به تیم‌ها پیدا کردیم. جلسات آنالیز را برای بچه‌ها برگزار کردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

صادقیانی در مورد ارزیابی خود از قهرمانی جهان گفت: مسابقات جهانی همیشه سخت و در سنین پایه غیرقابل پیش‌بینی است. در بحث سرویس  و دریافت تمرین بیشتری داشتیم تا در آینده به تیم‌های ملی ما کمک کند. 

او در مورد انحلال تیم هورسان رامسر که سال گذشته در این تیم حضور داشت، گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد. مالک هورسان انسان شریفی است و از جوانان حمایت کردند اما بخاطر مشکلاتی که پیش آمد نتوانست ادامه بدهد. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که رامسر دوباره تیم داشته باشند. 

او در مورد تفاوت والیبال پایه ایران با تیم‌هایی چون ژاپن و برزیل گفت: آنها از دبستان کار حرفه‌ای را شروع می‌کنند اما ما زمانی که می‌خواهیم اردوی تیم ملی را تشکیل بدهیم سراغ کار حرفه‌ای می‌رویم. در حالی که والیبال در کشور ما استعدادهای زیادی دارد. البته از همه همکارانمان در سطح کشور که در بحث پایه کار می‌کنند تشکر می‌کنم اما هر چه هماهنگی بیشتری داشته باشیم به والیبالمان کمک بیشتری می‌کنیم.

سرپرست تیم ملی زیر ۱۷ سال: بهترین شرایط را داریم 

علیرضا استعدادی سرپرست تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم در بهترین شرایط ممکن است و بازیکنان هشت ماه با تمام قدرت تمرین کردند. امیدوارم بهترین نتیجه حاصل شود تا از این آزمون سربلند بیرون آییم.

وی ادامه داد: اردوهای تدارکاتی داخلی و خارجی بسیاری برای آمادگی تیم داشتیم و پیش از مسابقات اصلی به تورنمنتی ۴ جانبه دعوت شدیم که با ۴ تیم بازی خواهیم کرد و پس از آن به آمادگی صد در صد خواهیم رسید. 

سپرست تیم در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که زحمات رئیس و مسوولان فدراسیون را جبران کنیم چون همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا