ورزشی

میرشفیعیان: تراکتور نباید در باد یک برد بخوابد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور می‌گوید این تیم نباید در باد یک برد بخوابدچراکه یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: معمولاً در لیگ‌برتر ۴-۳ هفته طول می‌کشد تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل خود برسند. بازی های دوستانه پیش فصل هم برای آماده‌سازی متفاوت با بازی های رسمی هستند. تراکتور شروع خوبی داشت. فکر می‌کنم، کسب سه امتیاز در بازی ابتدایی آن هم خارج از خانه رضایت هواداران را جلب کرده باشد.

او ادامه داد: این بازی ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تراکتور بهتر بود و در نیمه دوم مس رفسنجان. به تبع تراکتور در نیمه دوم به دنبال حفظ نتیجه بود و مس رفسنجان برای بازگشت به بازی تلاش می‌کرد.

کاپیتان سابق تراکتور تاکید کرد: تراکتور نباید در باد یک برد بخوابد. مس رفسنجان در این بازی شرایط خاصی داشت و تنها از ۲ بازیکن ذخیره بهره می‌برد. البته محرم نویدکیا سرمربی نیست که به سادگی باج بدهد. مس رفسنجان در نیمه دوم نمایش خوبی داشت و دو ضربه مسی‌ها به تیرک تراکتور برخورد کرد که اگر گل می‌شد شرایط بازی طور دیگر رقم می‌خورد.

او گفت: با توجه به یارگیری و برنامه‌ریزی تراکتور که نسبت به فصول گذشته متفاوت بوده؛ این تیم یکی از اصلی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. کسب سه امتیاز در هفته ابتدایی برای این تیم مهم بود. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. تراکتور راه سختی برای کسب قهرمانی پیش رو خواهد داشت.

او ادامه داد: نسبت به فصول گذشته تراکتور عملکرد بهتری در نقل‌وانتقالات داشت و بازیکنان خوبی جذب کرد.

میرشفیعیان گفت: به دلیل وجود احتمال مصدومیت و محرومیت بازیکنان فعلی، تراکتور باید در ادامه هم تقویت شود. نیمکت ذخیره تیم قهرمان باید به اندازه بازیکنان داخل زمین قدرت داشته باشد.

او درباره حضور تراکتور در گروه A سطح دو لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی‌های آسیایی همواره دشوار هستند و به همین خاطر است که باید در ادامه فصل تراکتور تقویت شود. تراکتور برای صعود از گروه کار ساده‌ای در پیش دارد و حتی قهرمانی در این مسابقات با توجه به حضور تیم های کم و نام و نشان، دور از ذهن نیست؛ اما به حمایت هواداران و ثبات تیم و بازیکنان بستگی دارد.

پیشکسوت تراکتور گفت: برخی دوستان شاید بگویند سمتی دریافت کرده‌ام که حمایت می‌کنم اما باید بگویم سمتی ندارم. جایی که لازم باشد حمایت می‌کنم و در جایی که لازم باشد انتقاد خواهم کرد. اما رو در روی تیم نمی‌ایستم.

میرشفیعیان درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است. البته این بازی همانند سایر بازی‌ها دارای ۳ امتیاز است و مهم‌ترین موضوع در راه رسیدن به موفقیت تراکتور، حمایت هواداران است.

کاپیتان سابق تراکتور بیان کرد: این بازی حساس و تنش‌زاست اما از هواداران تراکتور می‌خواهم که تیم و بازیکنان خودی را تشویق کرده و از رویارویی با حریف اجتناب کنند، چرا که در این صورت فرصت خود را برای حمایت از تیم از دست می‌دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا