ورزشی

یونایتد فصل را با برد آغاز کرد/ زیرکزی پیام‌آور پیروزی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

نخستین بازی فصل ۲۰۲۵ – ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی منچستریونایتد همراه بود.

به گزارش ایسنا، جمعه‌شب با دیدار تیم‌های منچستریونایتد و فولام فصل جدید لیگ برتر انگلیس آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد با برد یک بر صفر شاگردان اریک تن‌هاخ پایان یافت.

تک گل این بازی را جاشوآ زیرکزی، مهاجم هلندی و تازه‌وارد شیاطین سرخ، در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. یونایتد این بازیکن را پس از درخشش با لاله‌های نارنجی در جام ملت‌های اروپا از بولونیا به خدمت گرفت.

هفته نخست لیگ برتر انگلیس شنبه با برگزاری شش دیدار ادامه خواهد یافت.

در اسپانیا هم هفته نخست لالیگا با انجام دو بازی پیگیری شد. سلتا ویگو دو بر یک مهمانش آلاوس را بدرقه کرد. لاس‌پالماس و سویا هم با تساوی دو بر دو امتیازهای بازی را میان خود تقسیم کردند. در ادامه این رقابت‌ها بارسا شنبه‌شب مهمان والنسیا خواهد بود. 

لوشامپیونه فرانسه هم فصل جدید را برد چهار بر یک پاری‌سن‌ژرمن در خانه لوآور آغاز کرد. این نخستین بازی تیم پاریسی پس از جدایی کیلیان ام‌باپه بود. 

فوتبال آلمان هم فصل تازه را با برگزاری چهار دیدار از جام حذفی آغاز کرد که برنده هر چهار مسابقه تیم‌های مهمان بودند. در یکی از این دیدارها بایرن مونیخ که این فصل با هدایت ونسان کمپانی بلژیکی به میدان خواهد رفت در خانه اولم چهار بر صفر پیروز و راهی دور دوم این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا