ورزشی

پورموسوی: ‌بقای‌ استقلال خوزستان کام برخی را تلخ کرد!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/خوزستان سرمربی سابق استقلال خوزستان در آستانه آغاز لیگ برتر برای هواداران این تیم یک پیام داشت.

سیداکبر پورموسوی فصل گذشته علی رغم تمام مشکلات و حواشی فراوان، موفق شد استقلال خوزستان را در لیگ برتر نگه دارد. اما پس از رقابت های لیگ بیست و سوم علی رغم این که گفته می شد او در لیگ بیست و چهارم نیز هدایت آبی های خوزستان برعهده خواهد داشت، پس از یکسری تغییر و تحولات در باشگاه، این مربی نیز از هواداران استقلال خوزستان خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، پورموسوی که همیشه خاطرات خوبی به همراه استقلال خوزستان داشته از قهرمانی در لیگ برتر تا حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اکنون در آستانه آغاز لیگ بیست و چهارم برای هواداران تیمش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک پیام داشت که در ادامه می‌خوانید:

«با سلام و درود

استقلال خوزستان بعد از چندین سال حضور در لیگ  یک با اتحاد و همدلی مدیریت و کارگران زحمتکش گروه ملی، مردم خوزستان و حمایت هواداران بزرگ خود و سایر باشگاه‌های خوزستانی توانست به لیگ برتر صعود کند.

در فصلی که گذشت علی‌رغم تمام کارشناسی‌های غیر منصفانه و حملات لشکر مجازی آقایان با توکل بر خدا، درات و همدلی مدیریت باشگاه، مطبوعات و رسانه استان، پیشکسوتان بزرگ خوزستان، کادر فنی و بازیکنان غیور در کنار هواداران عزیزمان توانستیم با دست خالی باز هم در لیگ برتر بمانیم تا مجددا با حضور هواداران و مردم خوزستان در پایان دو فصل باشکوه و دراماتیک در ورزشگاه غدیر جشن صعود و بقا را بگیریم.

صعود و بقا، دو کار بزرگ و کم نظیر که کام بعضی‌ها را تلخ نمود. به هرحال با توجه به شروع لیگ جدید برای تیم استقلال خوزستان و هوادارنش آرزوی موفقیت دارم و همیشه و در همه حال از سربلندی تیم های خوزستان خوشحال و مسرور خواهم بود.

در پناه حضرت حق»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا