ورزشی

ان‌گاپت: هنوز متوجه نیستیم چه کار بزرگی کرده‌ایم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ستاره والیبال فرانسه قهرمانی در المپیک را دستاورد بزرگی توصیف کرد که درک‌کردنش زمانبر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، والیبال فرانسه در المپیک یک کار فوق‌العاده انجام داد. آنها اولین تیم از دهه ۱۹۸۰ هستند که از عنوان قهرمانی‌شان در المپیک دفاع می‌کنند.

اروین ان‌گاپت، ستاره تیم ملی فرانسه که به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شد، به روزنامه اکیپ گفت: ما هنوز متوجه این موضوع نیستیم که چه کار بزرگی کرده‌ایم. ما یک بازی خیلی خوب و کامل را مقابل لهستان انجام دادیم. برای پیروزی مقابل ایتالیا و سپس مقابل لهستان باید بازی‌هایی عالی انجام داد و اشتباهی نداشت. حمایت هواداران در این بازی‌ها باورنکردنی بود و در نهایت قهرمان شدیم. ما در تیم ملی فرانسه مثل یک خانواده‌ایم و بازیکنان حمایت زیادی از هم دارند و جو خیلی خوبی در تیم حاکم است و به همین خاطر است که ما توانستیم در دو دوره پیاپی المپیک مقام نخست را به دست بیاوریم.

اروین ان‌گاپت به عنوان باارزش‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. این دومین جایزه متوالی اوست. او در توکیو نیز این عنوان ارزشمند را به دست آورد.

پیش از این تیم ملی والیبال فرانسه به مدال طلای لیگ ملت‌ها نیز دست یافت و توانست با نتیجه سه بر یک ژاپن را شکست دهد.

فرانسه، قهرمان دوره قبل رقابت‌های والیبال بازی‌های المپیک، در پاریس با اسلوونی، کانادا و صربستان همگروه بود و تنها برابر اسلوونی شکست خورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا