استان ها

۵۶ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان تربت جام خریداری شده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، باقر خدادادی شامگاه یکشنبه در کارگاه آرد و نان شهرستان تربت جام با تاکید بر تشدید بازرسی از نانوایی‌ها اظهار کرد: در طول دو ماه قبل بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی توسط اعضای کارگروه به صورت تیمی و گشت مشترک انجام گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام بیان کرد: در همین راستا برای ۲۴ نانوایی متخلف تشکیل پرونده شده است، ضمن این که برگزاری همایش آموزشی ویژه نانوایان باعث کاهش تخلفات شده است.

وی افزود: در سال زراعی جاری ۵۶ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خریداری و تحویل سیلوها شده است که این رقم نسبت به سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

خدادادی افزود: متأسفانه همچنان حمل آرد روستایی با آسیب‌هایی مواجه است.

افزایش بازرسی‌ها

در این جلسه جعفر باقری، معاون برنامه ریزی فرماندار تربت جام با اشاره به این که افزایش بازرسی‌ها در دستور کار کارگروه آرد و نان قرار گیرد اظهار کرد: تخلفات سهوی نانوایی‌ها از طریق آموزش حل خواهد شد و تخلفات عامدانه آنها باید با بازرسی دقیق و هوشمندانه و مؤثر قابلیت رفع و رجوع دارد اگرچه در ساختار بازرسی شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است ولی با درک وضع موجود و با حداکثر توان بازرسی‌ها تشدید خواهد شد.

معاون برنامه ریزی فرماندار تربت جام ادامه داد: همشهریان می‌توانند از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در نانوایی‌ها نسبت به پرداخت صدقه نان اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا