ورزشی

رمز پیروزی آمریکا از زبان سرآشپز/ استفن کری: بازگشت خاصی بود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

فوق ستاره و اسطوره تیم ملی بسکتبال آمریکا درباره عملکرد خارق‌العاده‌اش مقابل صربستان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، استفن کری، اسطوره و فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا، در دیدار شب گذشته این تیم مقابل صربستان عملکرد خارق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و نقش پررنگی در جلوگیری از باخت آمریکا داشت. استفن با کسب ۳۶ امتیاز و هشت ریباند، تاثیرگذاری ۳۸ را داشت و بهترین بازیکن زمین شد تا ناجی یانکی‌ها شود و آنها را به فینال المپیک برساند.

او درباره این بازی اظهار کرد: وقتی در دفاع خوب عمل کنید می‌توانید در حمله خوب باشید؛ کاری که تیم ملی صربستان آن را به‌خوبی انجام داد. آنها از دفاع خود بیرون آمده و چند شوت سه امتیازی فوق‌العاده را وارد سبد ما کردند که کار را سخت کرد. باید به آنها اعتبار داد، تیم واقعا خوبی هستند و شکست‌دادن یک تیم آن هم سه بار پشت سر هم، کار بسیار سختی است.

رمز پیروزی آمریکا از زبان سرآشپز/ استفن کری: بازگشت خاصی بود

تیم‌های ملی آمریکا و صربستان، پیش از آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس یک بازی دوستانه را مقابل هم انجام دادند که آمریکا در آن بازی به پیروزی رسید. این دو تیم در المپیک ۲۰۲۴ نیز هم گروه بودند که در آن بازی هم آمریکا پیروز شد. برد در نیمه‌نهایی المپیک، سومین پیروزی متوالی آمریکا مقابل صربستان، در یک ماه اخیر بود.

بهترین سه‌امتیازی‌زن تاریخ بسکتبال جهان، درباره کام‌بک فوق‌العاده آمریکا مقابل صربستان نیز گفت: بازگشت‌های زیادی از تیم ملی آمریکا به یاد دارم و ما با روش‌های مختلفی این کار را انجام داده‌ایم اما این بازگشت ما یکی از خاص‌ترین آنها بود (آمریکا در بازی شب گذشته، با ۱۳ و حتی برخی لحظات بازی با ۱۵ امتیاز، از صربستان عقب بود و به سختی نتیجه را تغییر داد و نهایتا ۹۵ – ۹۱ پیروز شد).

کری درباره عملکرد خارق‌العاده‌اش در این بازی اظهار کرد: در طول مسابقات این دوره اصلا توپ را خوب شوت نکرده‌ام و از خودم راضی نیستم. البته این اتفاق نباید باعث شود که شما اعتماد به نفس خود را از دست دهید. برای بازی مقابل صربستان آمادگی بسیار خوبی داشتم و خوشحالم که به تیم کمک کردم.

رمز پیروزی آمریکا از زبان سرآشپز/ استفن کری: بازگشت خاصی بود

اسطوره آمریکا با ابراز رضایت از عملکرد جوئل امبید، توضیح داد: در کوارتر چهارم او حریف را کوبید و در لحظه‌ای از بازی اسکرین خوبی برای من گذاشت که توانستم شوت مهمی را به ثمر برسانم. ما برای چنین لحظاتی زندگی کرده و بازی می‌کنیم که بسیار مهم هستند. مهم نیست شما چند شوت می‌زنید و من امشب چند شوت زدم، مهم این است که توپ را با اعتماد به نفس شلیک کنید.

استفن کری درباره ۹ پرتاب سه‌امتیازی موفق خود در این بازی نیز گفت: اصلا مهم نیست چند شوت می‌زنید، من فقط خوشحالم که توانستم از بازی لذت ببرم و به تیم کمک کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا