سیاسی

ماشاالله و ۷ پسرش و رقابت‌های انتخاباتی!

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

غلامرضا بنی اسدی: بوی خوبی به مشام نمی‌رسد جناب پزشکیان! چینش کابینه انگار برمداری غیر از مدار انتخابات است. در انتخابات، رای به تغییر ریل بر کاغذ‌ها نوشته شد، اما انگار همان ریل است و برخی واگن‌ها عوض می‌شوند و لکوموتیوران که به اجبار تغییر کرد.

قرار بود شما، حرفِ بیش از ۵۰ درصد رای خاموش را هم بشنوید و در برنامه‌ها به حساب آورید، اما آنچه از زمزمه‌های خبری می‌شود شنید این است که حرفِ همان قریب به ۱۷ میلیون رایی که صراحتا بر تغییر تاکیدِ کتبی داشتند هم ناشنیده می‌ماند! خدا کند درست نباشد این زمزمه‌ها و الا عطشی که بر جانِ کوشندگان تغییر خواهد نشست، به آب زمزم هم جواب نخواهد گرفت.

اگر شما یادتان رفته است دوران انتخابات، ما را همچنان فریم به فریم تصاویر آن روز‌ها در یاد است. نقشی که به تخریب شما بر ذهن می‌زدند را به یاد داریم. کارکردی که کشور را به اینجا کشاند که نیمی از مردم با صندوق‌ها قهر کنند و ۱۷ میلیون به تغییر رای دهند، ثمره کار کسانی است که انگار شما می‌خواهید به دست همان‌ها تقویم پیش رو را رقم بزنید. نمی‌گوئیم مثل آنان انحصارطلبانه رفتار کنید. نمی‌گوئیم توانمندان را، چون در اردوگاه رقیب بوده اند برانید.

نمی‌گوئیم خودی و غیر خودی داشته باشید. ما ایران را برای همه ایرانیان می‌پسندیم. باور داریم که وطن به توان همه فرزندان مومن خود آباد می‌شود. اما این را به صراحت می‌گوئیم، ریل را با رای مردم باید تراز کرد. می‌گوئیم برای صاحبان رای احترام بگذارید و کوشندگان تغییر را هم ببینید. همان‌ها که تمام قد پای کار بودند را با تاریخ مصرف ۱۵ تیر کنار نگذارید. “ماشاالله و ۷ پسرش” اگر برای مبارزات انتخاباتی و کوشندگی شبانه روزی برای رای آوری، خوب بودند، امروز هم نباید پشت دیوار قرار بگیرند.

نباید تکرار شود که وقت کار بگویند ماشاالله را بیاورید که ۷ پسر کاری دارد، اما وقتی سفره پهن است بگویند ماشاالله را برانید که ۷ پسر نان خور دارد. حواس تان به ماجرا دقیق و نکته بینانه باشد آقای رئیس جمهور!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا