ورزشی

بوژوویچ: روی قولم ماندم و نرفتم/ به شناسنامه بازیکنان نگاه نکردم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه امروز قرارداد رسمی امضا کردیم، گفت: می‌توانستیم به باشگاه دیگری برویم ولی وقتی قول دادیم باید به حرف خودمان احترام بگذاریم.

به گزارش ایسنا، میودراگ بوژوویچ، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان که امروز، پنجشنبه رسما قرارداد خود را امضا کرد، در جلسه معارفه خود، اظهارکرد: از اعتماد هیات مدیره تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم. همچنین جا دارد از کادر فنی قبلی، آقای پورموسوی و همکارانشان که تیم را در لحظات آخر در لیگ نگه‌ داشتند تشکر کنم. نباید زحمات این دوستان را فراموش کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره امکانات باشگاه استقلال خوزستان، عنوان کرد: من هنوز به اهواز نرفته‌ام و از امکانات دیدن نکرده‌ام اما با صحبت‌هایی که شده نسبت به شرایط آشنایی دارد ولی می‌دانم مدیرعامل باشگاه دوست دارد در کارش موفق باشد و این نیز فاکتور مهمی بود که باعث شد من این کار را بپذیرم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می دانم که مردم خوزستان فوتبال را دوست دارند و اینها نیز دلایل خاصی هستند که باعث می شود ما در جهت مثبت گام برداریم. ضمن اینکه من، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه جاه طلب هستیم و این بهترین و مهمترین ابزار است.

او همچنین او درباره پیوستن کوین بولی به خیبر خرم آباد در حالی که گفته می شود با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرده بود، گفت: هر بازیکنی آزاد است تا زمانی که امضای نهایی انجام شود.

بوژوویچ با بیان اینکه ۲۰ روز پیش به ایران آمدیم و بر اساس اعتماد متقابل با باشگاه همکاری کردیم و امروز قرارداد رسمی امضا کردیم، گفت: می‌توانستیم به باشگاه دیگری برویم ولی وقتی قول دادیم باید به حرف خودمان احترام بگذاریم.

او عنوان کرد: منتظر برخی از بازیکنان خارجی خود هستیم و در بحث ویزا کمی معطل شدیم. با توجه به خریدهایی که داشته ایم، لیست ما دیگر جایی ندارد و شاید یکی دو بازیکن بتوانیم جذب کنیم که البته باید مطمئن شویم. همچنین تمام بازیکنان جذب شده با هماهنگی من و همکارانی که در ایران بوده اند، جذب شده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: وقتی یک مربی مسئولیت فنی تیمی را قبول می کند، جوابگوی نتایج خواهد بود، هر چند در ابتدا تا با شرایط آشنا شویم مشکلاتی خواهیم داشت.

او درباره تجربه کار با بازیکنان ایرانی، گفت: زمانی که روسیه بودم با سردار آزمون آشنا شدم و محمدی هم در گروزنی توپ می زد و این سه بازیکن بازیکنان بسیار خوب از نظر فنی بودند.

بوژوویچ ادامه داد: من از جمله مربیانی هستم که تحت تاثیر اسم تیم قرار نمی گیرم و هر تیمی باید به خو تکیه کند و باید خودمان را آماده کنیم.

او درباره خط خوردن برخی بازیکنن استقلال خوزستان، گفت: زمانی که به ایران آمدم به اردوی تیم در شهرکرد رفتم و اصلا سوال نکردم که بازیکنان خوزستانی در تیم هست یا نه. اصلا به شناسنامه‌های آنها نگاه نکردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: همیشه یکسری توهمات در گرفتن یا نگرفتن بازیکنان وجود دارد. شما فکر می کنید من چه شخصیتی دارم و اگر کسی هر چه بگوید باید بگویم چشم؟ به هر حال بازیکنانی را که گفتیم تشریف ببرند با تشخیص خود من بود و کسی به من نظر نداد. همه چیز زیر نظر من بوده است.

او در پاسخ به سوالی درباره رضایت تیمش در بازی دوستانه با ملوان، عنوان کرد: قبل از پاسخ به این سوال باید بگویم نحوه سوال کردن شما به صورتی است که استقلال کاری من را زیر سوال می برد؛ علی رغم احترام برای آقای جنادله، سوال من این است که او بازیکن تیم ملی یا استقلال و پرسپولیس بود؟ او در کدام تیم ها بازی کرده است؟ این گونه که شما جبهه گرفته اید من فکر کردم بازیکن ملی را کنار گذاشته ام. این تصمیم را من گرفتم و آیا از مطلق زاده و ساویو بهتر است؟ باید از او در کجا استفاده می کردم وقتی پستش پُر است.

بوژوویچ گفت: به هر حال از نظر فنی علی رغم بردی که به دست آوردیم از تیم راضی نبودم. هنوز از نظر فیزیکی به مرز آمادگی نرسیدیم و کلا تیم ۱۰ روز است که جمع شده است. برد مقابل ملوان نباید سرخوشی بین هواداران ایجاد کند. نوسان خواهیم داشت تا به ثبات برسیم نکته مثبت این است بازیکنانی داریم که با مسئولیت و با جدیت کار می کنند و دیسیپلین خاصی بر تمرینات حاکم است و حضور بازیکنانم و کارکردن آنها برای من مهم است. ما روی یک تیم جدید کار و روی نتایج خوب هدف گذاری می‌کنیم و مطمئن باشید نتایج خوب یک شبه به وجود نمی آید. از هواداران می‌خواهم صبور باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا