ورزشی

برتری تیم‌ ملی والیبال نشسته ایران برابر قزاقستان

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم‌ملی والیبال نشسته کشورمان در چهارمین دیدار بازی تدارکاتی خود که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است به مصاف قزاقستان رفت و با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در آستانه بازی های پارالمپیک پاریس و در جهت آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، تیم ایران امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد به مصاف تیم پنجم جهان رفت و با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست داد.
این رقابت ها تا ۱۹ مرداد در مشهد ادامه دارد و ملی پوشان کشورمان دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم قزاقستان برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در ۳ دیدار قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک، ۳ بر صفر و ۳ بر صفر موفق به شکست قزاقستان شد.

صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، محمد نعمتی، جمال نظری، میثم علی‌پور، میثم حاج بابایی، عیسی زیراهی و داوود علیپوریان ملی پوشان حاضر در این مسابقه هستند.

هدایت تیم ملی والیبال نشسته را هادی رضایی به عنوان سرمربی و امین اصغری، حسن محمدی، هادی ساجدی‌نیا و جلیل ایمری  به عنوان مربیان برعهده دارند.

در پایان این مسابقات ۱۲ ملی پوش اعزامی به پارالمپیک پاریس معرفی می شوند.

فرانسه، مصر، بوسنی و هرزه گوین، ایران، برزیل، آلمان و اوکراین ۸ تیم راه یافته به پارالمپیک پاریس هستند که ایران با تیم های برزیل، اوکراین و آلمان همگروه است.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ۹ دوره در بازی های پارالمپیک حضور پیدا کرده که دستاورد آن ۷ دوره قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا