ورزشی

فلیک با وجود پیروزی در ال‌کلاسیکو راضی نیست!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی آبی‌اناری‌ها بعد از پیروزی در ال‌کلاسیکو از نقطه‌ضعفی در تیمش گفت که می‌تواند برایشان مشکل‌ساز شود.

به گزارش ایسنا، بارسلونا با هانسی فلیک بسیار امیدوارکننده نشان می‌دهد. آبی‌اناری‌ها در دومین بازی بزرگ دوستانه هم توانستند به پیروزی دست پیدا کنند. شاگردان فلیک که در بازی قبلی برابر منچسترسیتی به پیروزی دست پیدا کرده بودند این بار در ال‌کلاسیکو رئال مادرید را شکست دادند.

بارسلونا که در اردوی آمریکا به مصاف رئال مادرید رفت با درخشش ویکتور دلگادو با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

به نوشته اسپورت، فلیک بعد از بازی اینگونه به پیروزی تیمش واکنش نشان داد: با آنکه این یک بازی دوستانه و برای آمادگی پیش‌فصل بود اما به هر حال ال‌کلاسیکو بود و شرایط خاص خود را داشت. به بازیکنان گفتم که فقط پیشرفت تیم را نسبت به بازی قبلی برابر منچسترسیتی می‌خواهم. به نظرم این اتفاق رخ داد و ما نسبت به بازی قبلی عملکرد بهتری داشتیم و این بسیار مهم است.

سرمربی آلمانی آبی‌اناری‌ها با وجود پیروزی در دومین بازی پیاپی از عملکرد شاگردانش راضی نیست و به نظر می‌رسد بارسلونا هنوز تیمی که او انتظارش را دارد نشده است. او ادامه داد: گاهی بدون دلیل خاصی عقب می‌کشیم و به‌خوبی روی حریف فشار نمی‌آوریم و این می‌تواند برای ما مشکل به وجود بیاورد. باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنیم و در طول ۹۰ دقیقه حریف را تحت فشار قرار دهیم.

او درباره جوان‌شدن ترکیب بارسلونا گفت: ما بازیکنان جوان و بااستعدادی در ترکیب‌مان داریم که سن آنها ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال است و این بسیار زیباست. خوشحالم که چنین بازیکنانی را در اختیار داریم.

او درباره درخشش ویکتور در این بازی گفت: او در دو بازی سه گل به ثمر رسانده است و این به هیچ وجه بد نیست. باید دید که وضعیت این بازیکن در آینده چه می‌شود. درهای تیم اصلی همیشه به روی بازیکنان جوان و بااستعداد بازند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا