ورزشی

دقیقی: سرلک سرباز ملوان است/ به راحتی پا پس نمی‌کشم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: سرلک سرباز باشگاه ملوان است و طبق قانون باید در تمرینات حضور پیدا می‌کرد که حضور پیدا نکرد.

سعید دقیقی در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان، اظهار کرد: فصل گذشته نهایت نتیجه را با توجه به زیرساخت‌ها و منابع مالی شمس آذر کسب کردیم. بهترین خاطرات مربیگری ام در دو سال و نیم گذشته در شمس آذر رقم خورد اما بعد از آن تصمیم گرفتم یک فضای بهتر، جذاب‌تر و با شانس بالاتر برای کسب جایگاه بهتر را انتخاب کنم. به همین دلیل باشگاه ملوان را انتخاب کردم. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: قدمت فوتبالی انزلی بی‌نظیر است و دارای مردمانی بسیار شریف و پر انرژی است. کار کردن در این شهر بسیار لذت بخش خواهد بود و امیدوارم با انتخاب من و با حمایت مسئولان بتوانیم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم و اتفاقات فصل گذشته را در شرایط بهتر تکرار کنیم. 

او بیان کرد: بیشتر بازیکنان سرباز به تیم ما اضافه شده‌اند و یکسری بازیکنان جوان داریم که ۸۰درصد آنها زیر ۲۲ سال هستند. البته یک سری بازیکنان هم مثل مثل باقری و احمدی غیرقانونی فسخ داشتند که البته از نظر من است و باید مراجع قضایی نظر بدهند. اگر بحث جدایی است نظر ما بر اساس مذاکره است و ما به دنبال ضابطه و قانون هستیم.

دقیقی ادامه داد: همچنین به دنبال جذب بازیکن در دو پست نیز هستیم و قول داده اند که مشکلات مالی جبران شود و منتظریم. ما تقاضای بزرگی نداریم و درخواست ما معقول است. اگر حداقل ها فراهم شود قول می دهم با لذت فوتبال با هیجان و زیبا ارائه خواهیم داد و حال مردم را خوش کنیم. من به راحتی پا پس نمی‌کشم ولی اگر شرایط فراهم نباشد شاید ادامه کار برای مان سخت باشد. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره میلاد سرلک، خاطر نشان کرد: کار ما بر اساس قانون است و او سرباز باشگاه ملوان است و طبق قانون باید در تمرینات حضور پیدا می‌کرد که حضور پیدا نکرد البته مرخصی استعلاجی داشته است و تا نهم مرداد نمی‌توانست در تمرین شرکت کند که ما هم احترام گذاشتیم ولی از این تاریخ به بعد در تمرینات شرکت نکرد که ما هم غیبت او را اعلام کردیم و حتما از طریق قانون پیگیریم. سرلک فوتبالیست خوب و با شخصیتی است و باهم قول و قرار گذاشته بودیم و وقتی در تمرین شرکت نکرد، ما هم طبق قانون رفتار می‌کنیم. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا