شهری

شهید هنیه در بازدید از شهر تمدن‌ها در برج میلاد تهران چه گفت؟ – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امین توکلی زاده معاون شهردار تهران درباره حضور اسماعیل هنیه در برج میلاد و بازدید ایشان از سرزمین تمدن‌ها گفت: لحظه به لحظه حضور ایشان برای ملت ایران خاطر انگیز شد و ابتدا ایشان به شهدای مقاومت احترام کردند و سپس عکس شهید رییسی را دیدند و ضمن احترام جملاتی در وصف ایشان گفتند همچنین ادای احترام به شهید قاسم سلیمانی داشتند.

وی گفت: شهید هنیه در بازدید از سرزمین تمدن‌ها در برج میلاد کنار خرابه‌های غزه ایستاد و دلش کنار کودکان غزه رفت. همچنین دختر ایرانی که نقش دختر آسیب دیده غزه‌ای را داشت را به سمت خود فراخواند آن را تمجید و پیشانیش را بوسید.

توکلی زاده ادامه داد: بخشی از نمایشگاه مربوط به نمایش‌هایی از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا و برخورد پلیس آمریکا بود که ایشان دیدن کردند همچنین در زمان قرائت قرآن حس خوب خود را منتقل کردند و نشان می‌داد که چقدر مانوس با قرآن اند.

وی خاطرنشان کرد: نحوه شکل گیری تم پارک را تشریح کردم و شهید هنیه گفتند «اینکه در این نمایشگاه، بیت‌المقدس در قلب این تمدن قرار داده شده، کار درستی است؛ بیت‌المقدس آینده این تمدن‌ها را مشخص خواهد کرد.»

گفتنی است؛ رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین پس از مراسم تحلیف پزشکیان به برج میلاد تهران رفته و از تم‌پارک «سرزمین تمدن‌ها» بازدید کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا