ورزشی

نظر تیلور و لوپز در مورد یزدانی و میرزازاده

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  دروازه‌بان الجزایری بعد از توافق با پرسپولیس قراردادش را به امضا رساند.

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با گزینه‌های مختلف انجام دادند تا جایگزین مناسبی برای بیرانوند انتخاب کنند و که در نهایت با آلکسی گندوز به توافق رسیدند و او را به خدمت گرفتند.

دو توصیه دیوید تیلور به بروکس برای مبارزه با حسن یزدانی

دیوید تیلور به جانشینش در المپیک برای تقابل با حسن یزدانی دو توصیه کرد.

از لحظه‌ای که آرون بروکس به المپیک پاریس راه یافت، رویارویی او با حسن یزدانی به  خبر بزرگی تبدیل شد. ستاره جدید آمریکا چگونه راهی برای متوقف کردن یزدانی پیدا خواهد کرد؟

یزدانی یکی از محبوب ترین ورزشکاران در المپیک است اما بروکس نیز کسی است که دیوید تیلور را شکست داد؛ مردی که یزدانی را پنج بار شکست داده است.

واکنش غول کوبایی به تقابل با میرزازاده در المپیک

رقیب اصلی امین میرزازاده در المپیک وارد پاریس شد و عنوان کرد هدفش کسب طلا در این رقابت ها است.

میخاین لوپز کشتی گیر کوبایی و قهرمان چهار دوره المپیک پکن ۲۰۰۸، لندن ۲۰۱۲، ریودوژانیرو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ در بدو ورود به پاریس گفت: من روی تشک خواهم رفت تا یک بار دیگر ثابت کنم که می توانم به هدفم برسم. از نظر جسمی و روحی همیشه آماده بوده‌ام.  

۵۰ کشور مدال المپیک گرفتند/ ایران همچنان در انتظار

در شرایطی که ۵۰ کشور توانستند در المپیک پاریس مدال بگیرند، چشم ورزش دوستان ایرانی به روزهای باقی مانده است.

تاکنون ۵۰ کشور در بازیهای المپیک پاریس توانسته‌اند مدال کسب کنند و حداقل ۲۷ کشور مدال طلا به دست آورده‌اند. کورس چین و آمریکا کم کم در صدر جدول در حال شکل گیری است و کشورهای استرالیا، کره جنوبی، فرانسه میزبان و ژاپن نیز خوش درخشیدند.

دونده زن ایران به نیمه‌نهایی المپیک نرسید/ فرزانه فصیحی پنجاه‌ویکم شد

فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر المپیک دوید و بین ۹ شرکت‌کننده گروه خود هفتم شد.

فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران رقابت خود را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز (جمعه، دوازدهم مرداد) آغاز کرد. او در گروه پنجم مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر دوید و هفتم شد.  

فصیحی رکورد ۱۱.۵۱ ثانیه را ثبت کرد و بین ۹ دونده گروه خود هفتم شد و به این ترتیب از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

فصیحی پس از پنجاه‌ویکمی در المپیک: رقابت فوق‌العاده‌ای داشتم!

ملی‌پوش دوومیدانی ایران پس از قرار گرفتن در رده ۵۱ مسابقات ۱۰۰ متر زنان المپیک و حذف از این مسابقات گفت: رقابت فوق العاده‌ای داشتم و از عملکرد خود خیلی راضی هستم.

فرزانه فصیحی دونده ۳۱ ساله ایران امروز (جمعه، ۱۲ مرداد) در مرحله مقدماتی رقابت‌های ۱۰۰ متر به رقابت با هشت دونده دیگر پرداخت و در پایان با قرار گرفتن در جایگاه هفتم این گروه نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

نتایج ایران در روز هفتم المپیک/ فینالیست شدن دختر تیرانداز و حذف دختر دونده

ورزشکاران ایران در هفتمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در سه رشته به رقابت پرداختند.

ورزشکاران زن ایران در هفتمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در سه رشته قایقرانی رویینگ، تیراندازی و دوومیدانی به رقابت پرداختند.  هانیه رستمیان توانست به مرحله فینال تپانچه ۲۵ متر راه یابد.   

عملکرد کاروان ایران در هفته نخست المپیک/ ۲ فینالیست و حذف ۱۶ ورزشکار

در هفته نخست المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۱۶ المپین ایران از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از جمعه ۵ مرداد به طور رسمی افتتاح شد. در پایان هفته نخست ۱۸ المپین ایران در رشته‌های تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان، دوومیدانی و ژیمناستیک رقابت کردند که به جز مهدی الفتی که به فینال پرش خرک و هانیه رستمیان که به فینال تپانچه ۲۵ متر رسیده اند، سایر ورزشکاران حذف شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا