استان ها

خبرنگاران شهید «محمود صارمی» را الگوی خود قرار دهند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر از لازمه خبرنگار خوب است.

خطیب جمعه پارس آباد با تقدیر از خبرنگار خبرگزاری مهر به دلیل حضور پررنگ در قرارگاه معنوی نماز جمعه و انتشار اخبار خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: حضور میدانی خبرنگار و تلاش آنان در مسیر اطلاع رسانی اقدامی مقدس است که باید مسئولان به این تلاش مقدس ارج و قرب بیشتری قائل شوند.

وی با اشاره به شهادت «اسماعیل هنیه» گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» مهر تأییدی دیگر بر حقانیت جبهه مقاومت و سازش ناپذیر بودن صهیونیست‌ها و مستکبرین و دنیای غرب وحشی و قانون شکن است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه انتقام سخت را به انتظار خواهیم نشست، افزود: شهادت «اسماعیل هنیه» خوی و وحشی گری رژیم صهیونیستی را عیان‌تر کرد و بار دیگر ثابت شد که رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به هیچ قاعده و اصولی پایبند نیست.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه مسئولان بر قیمت اجاره بها در شهرستان نظارت کنند، گفت: اجاره بهای غیرمتعارف قابل قبول نیست و مسئولان نظارت جدی بر اجاره بهای مسکن و مجتمع‌های تجاری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا