اقتصادی

نمایشگاه صنعت مالی فرصتی بی واسطه برای سهامداران – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

مهدی حاجی وند، مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره مزیت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، اظهار کرد: تمامی رویدادهای بزرگ و به ویژه نمایشگاه‌ها محلی هستند تا شرکت‌ها در آن حضور یابند تا ضمن ارائه خدمات، محصولات، دستاوردها، رونمایی از برنامه‌های خود و غیره، ارتباط بی واسطه‌ای را نیز با مخاطبان خود برقرار کنند.

وی افزود: طیف وسیعی از مخاطبان شرکت‌ها، ارگان‌ها، نهادها و فعالان بازار سرمایه، نمایشگاه‌ها را فرصتی می‌داند تا بتواند بدون هیچ گونه واسطه‌ای اطلاعات موثق و بروز شده‌ای را از شرکت‌های خود دریافت کنند.

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت، گفت: شانزدهین نمایشگاه صنعت مالی نخستین رویداد دولت چهاردهم به حساب می‌آید و با توجه به آنکه یکی از دغدغه‌های جامعه و چالش‌های دولت فعلی مسائل مربوط به اقتصاد است و سه بال مهم اقتصاد از ۱۹ مرداد ماه به مدت چهار روز در این نمایشگاه رقابت خود را آغاز می‌کنند بسیار می‌تواند حائز اهمیت واقع شده و مورد توجه اشخاص داخلی و خارجی قرار گیرد.

حاجی وند تصریح کرد: نمایشگاه صنعت مالی می‌تواند ظرفیت بازار سرمایه، بانک‌ها و بیمه‌ها را برای دولت چهاردهم در راستای تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی در معرض نمایش قرار دهد.

وی افزود: با توجه به آنکه یکی از دغدغه‌های مطرح شده در مناظرات انتخاباتی مربوط به بازار سرمایه می‌شد به همین خاطر اکنون باتوجه به تعیین دولت چهاردهم از تمام مقامات دولتی و به ویژه آقای پزشکیان درخواست می‌شود به منظور کسب اطلاعات از چالش‌های سهامداران، شرکت‌ها، نهادهای مالی و … در این رویداد حضور یابند و راهکارهای متخصصان حوزه‌های مالی را به منظور رفع چالش‌های موجود بشنوند.

بلوغ نمایشگاه صنعت مالی با قدمت ۲۰ ساله

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه بیان کرد: نمایشگاه صنعت مالی در شانزدهمین سال خود به یک بلوغی دست یافته است به نحوی که در این دوره شاهد برگزاری مسابقه فین تک کاپ خواهیم بود و از سوی دیگر نیز برای نخستین بار نشست علمی برای برگزاری این نمایشگاه برگزار شد.

حاجی وند خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است به طور مثال نمایشگاه صنعت گردشگری در آلمان سابقه بیش از شصت سال دارد، زیرا رویدادهای مزبور همواره محلی برای رقابت شرکت‌ها، رونمایی از طرح‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی فشرده و سایر خدمات بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا