استان ها

دادستان جدید شهرستان خواف معرفی شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی بصیری، معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید خواف که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت مجاهد دکتر اسماعیل هنیه اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی افزود: به همه کارکنان قضائی تاکید شده تعامل با مردم و برخورد انسانی و اسلامی با آنان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی افزود: مسؤولان قضائی باید همیشه درب اتاق‌شان بر روی مردم باز باشد و همواره گوش شنوا برای حرف مردم داشته باشند و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد با مردم مدارا کنند و در برخورد با مردم تکریم لازم را رعایت کنند.

بصیری خطاب به دادستان جدید خواف افزود: از شما همراهی با سایر دستگاه‌های مدیریتی این شهرستان را انتظار داریم.

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: دادستان باید در مسیر پیشگیری از وقوع جرم و اختلاف و تشکیل پرونده حرکت کند.

وی گفت: پیشگیری از وقوع جرم و وقوع اختلاف و پرونده‌ها به تعبیر دیگر کنترل ورودی پرونده‌ها به مجموعه دادگستری از اولویت هاست به همین سبب از همه مدیران شهرستان خواف می‌خواهیم در راستای پیشگیری از وقوع جرم، سیستم قضائی را همراهی کنند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه از زحمات چهار ساله قلی زاده دادستان پیشین خواف قدردانی و رسولی به عنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا