استان ها

محرومیت باید از چهره شفت برداشته شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم معصومی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تسلیت برای شهادت «ابراهیم هنیه» اظهار کرد: شهرستان شفت با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجه مقصد بسیاری از گردشگران در فصل‌های مختلف سال است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران شهرستان شفت در جهت حل مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم افزود: این شهرستان نیازمند تدوین یک سند توسعه و پیشرفت در تمامی بخش‌ها با مشورت نخبگان و کارشناسان است.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت با اشاره به اینکه ما اگر امروز شهرستان را به نام کم برخوردار و کمتر توسعه یافته می‌دانیم، بازی با کلمات است، گفت: ما باید بپذیریم که محروم هستیم و این محرومت برای ما بزرگترین دغدغه است که باید رفع شود.

وی با اشاره به اینکه باید همه با هم محرومیت را از چهره این شهرستان برداریم گفت: با تلاش همگانی باید محرومیت از چهره این شهرستان دارای ظرفیت‌های گردشگری قابل توجه برداشته شود.

معصومی با تاکید بر اینکه لازمه این حرکت بزرگ برنامه ریزی و هدف گذاری با استفاده از ظرفیت کارشناسان است، ادامه داد: روستاها باید با مهاجرت معکوس و رونق تولید، نشاط و پویایی خود را احیا کنند.
.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا