استان ها

ورودی خاوران جان اهالی را به خطر انداخته است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام یوسف جعفری با انتقاد از اهتمام نداشتن مسئولان استان نسبت به تعطیلی پروژه عمرانی ورودی این شهرستان اظهار داشت: ورودی شهر باعث تصادفات متعدد شده و این پروژه از بهمن ماه تا کنون متوقف شده است.

امام‌جمعه خاوران بیان کرد: این شهر از داشتن ورودی شهری محروم مانده و با نداشتن چراغ راهنما و تابلو راهنمایی، روزانه شاهد تصادفات گسترده‌ای هستیم.

وی از خطرات نبود ورودی مناسب نسبت به معرفی این منطقه گفت: چنانچه در هنگام تاریکی هوا مسافری از این منطقه تردد کند با مشکل مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری از اینکه هیچ فعالیتی در این پروژه انجام نمی‌شود انتقاد کرد و گفت: از بهمن ماه تاکنون، فعالیتی انجام نشده است؛ چندین بار از مسئولان مطالبه کرده‌ایم و گفته‌اند که به زودی تکمیل می‌شود اما هنوز روز موعود فرا نرسیده است.

امام‌جمعه شهرستان خاوران عبور ماشین‌های سنگین را دلیلی بر خطر بیشتر در این جاده عنوان کرد و بیان داشت: نیاز است که پیگیری‌های بیشتر انجام شود؛ تا نسبت به معرفی پیمانکار اقدامات انجام شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های خود در این زمینه گفت: وجود رسانه‌ها تلنگری به مسئولان است تا با قدرت بیشتر این مهم را پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا