مجلس

دولت چهاردهم راه شهید امیرعبداللهیان را ادامه دهد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

احمد آریایی نژاد نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: روال قانونی کار تنفیذ رئیس جمهور به بهترین شکل انجام شد. در ادامه مسیر باید تمام تلاشمان را بکنیم که به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم و مجلس و دولت چهاردهم در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم تعامل و همکاری متعادلی را داشته باشد.

آریایی نژاد افزود: ما منابع، معادن و نیروی انسانی باکیفیت و سطح بالایی داریم و دولت چهاردهم با توجه به منابع موجود به یک فضای آرام برای همدلی و استفاده از نظرات کارشناسان برای تولید ثروت در کشور را نیاز دارد.

نماینده همدان در مجلس افزود: بیش از ده سال است که کشور ما تحت فشار اقتصادی است و باید تمام سرمایه‌ها را به کار بگیریم تا اقتصاد کشور به شکوفایی برسد، ما نباید بگذاریم فشارهای خارجی دشمنان در اقتصاد کشور تأثیر بگذراند و باید دست به دست هم بدهیم تا کارها خوب پیش برود.

آریایی گفت: مقام معظم رهبری به اقدامات شهید امیر عبداللهیان مهر تأیید زدند دولت چهاردهم باید راه این شهید بزرگوار را در مسیر دیپلماسی عزتمند ادامه بدهد و نباید منفعل عمل کند و کشورهایی که با کشور ایران تعامل منفی داشتند و در کنار آمریکا بودند را در اولویت بگذاریم و باید برای تعامل دیپلماسی کشورهای منطقه و همسایه را در اولویت قرار دهیم.

آریایی نژاد گفت: هر جناح سیاسی که رأی می‌آورد، متأسفانه از مابقی جناح‌های موجود استفاده نمی‌کند و اینگونه وفاق ملی شکل نخواهد گرفت، رئیس جمهور معاون اول خود محمد عارف را از جناح اصلاحات معرفی کرد اما امیدواریم چینش و انتخاب اعضای کابینه را به روشی انجام بدهد که جناح‌ها دچار تنش و آسیب زدن به یکدیگر نشوند.

وی افزود: یکی از نعمت‌های کشور ما وجود مقام معظم رهبری است و حیف است که قوه قضائیه، و قوه مقننه و قوه مجریه از این نعمت بزرگ استفاده نکنند. یکی از راه‌هایی که می‌شود به اقدامات مهم سرعت عمل بدهیم توجه به رهنمودهای رهبری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا