ورزشی

برای مدال پارالمپیک می جنگم نه فقط فینال

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

در حالی که بازی های پارالمپیک پاریس کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود اما قایقران پاراکانو همچنان منتظر ورود قایق مدرن و استاندارد خود از کشور لهستان است.

سعید حسین پور در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی جهت شرکت در پارالمپیک پاریس از امروز با حضور من و شهلا بهروزی راد در دریاچه آزادی آغاز شده و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد. در این اردو حجم تمرینات فشرده با زمان کمتر و بیشتر سرعتی است تا کم کم به اوج آمادگی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل قایقش که قرار بود از کشور لهستان وارد کشور شود، حل شده است یا خیر؟ اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی مجارستان قرار بود قایقم از کشور لهستان وارد کشور شود تا با این قایق خود را برای پارالمپیک پاریس آماده کنم اما متاسفانه تا به امروز خبری از ورود این قایق از کشور لهستان نیست.

وی افزود: قایقی که در تمرینات در رشته پاراکانو تمرین می کنم چون از نظر وزنی سنگین است سبب می شود تا فشار بیشتری را در تمرینات تحمل کنم در صورتی که اگر این قایق از لهستان وارد کشور شود رکوردهای بدست آمده دقیق تر و شرایط تمریناتم بهتر خواهد بود. این که چرا این قایق وارد کشور نشده را به شخصه پیگیری نکردم و فدراسیون پیگیر این قضیه است.

این قایقران پارالمپیکی افزود: سعی می کنم با همین قایق ایرانی تمریناتم را در دریاچه آزادی پیگیری کنم تا ببینم قایق خارجی پاراکانو بلاخره به دستم می رسد یا خیر؟ اگر هم تا قبل از پارالمپیک به دستم نرسید در جریان بازی ها قایق خارجی استاندارد دریافت خواهم کرد که فکر می کنم زمان کافی برای هماهنگ شدن با قایق جدید در فرانسه وجود دارد.

حسین پور در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که اولین حضورتان را در پارالمپیک تجربه می کنید چقدر امیدوار به راهیابی به فینال و کسب سکو هستید، تصریح کرد: هدف من تنها فینال نیست بلکه برای مدال خواهم جنگید و دستیابی به آن دور از ذهن نیست.

قایقران پارالمپیکی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر به حریفان پارالمپبکی شناخت دارید، گفت: حریفان اصلی من مجارستان، برزیل و فرانسه هستند که شناخت کافی از هر سه قایقران دارم. از نظر مهارت های روانی نیز آماده شرکت در بازی های پارالمپیک هستم  و تلاشم بر این است که اولین حضورم با مدال باشد.

وی در پایان افزود: مهم ترین هدفم کسب مدال پارالمپیک است که برای رسیدن به این هدف ۶ سال است تلاش می کنم‌.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا