اقتصادی

دریافت ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری از طریق روبیکا و بانک سپه – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون فناوری اطلاعات بانک سپه در این خصوص گفت: زائرین اربعین حسینی که دارنده کارت هر بانکی عضو شبکه شتاب باشند می‌توانند به صورت غیر حضوری برای دریافت ارز اربعین از طریق اپلیکیشن روبیکا اقدام کنند.

بهزاد صفری عضو هیئت عامل بانک سپه در این خصوص گفت: سوپراپلیکیشن روبیکا با همکاری بانک سپه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و تسهیل شرایط برای زائرین حسینی، امکان دریافت ارز زیارتی از طریق روبیکا را برای کاربران فراهم کرده است. مسافران اربعین حسینی می‌توانند با نصب آخرین نسخه روبیکا، از طریق صفحه رسمی اربعین در این سوپراپلیکیشن نسبت به ثبت نام برای دریافت ارز زیارتی اقدام نمایند و به این منظور از هر کارت بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند خرید خود را انجام دهند و الزاماً نیازی به داشتن حساب و کارت بانکی نزد بانک سپه نیست و مشتری می‌تواند در اپلیکیشن روبیکا روز و شعبه خود را برای دریافت اسکناس ارز تعیین نماید و صرفاً با ارائه پاسپورت خود به منظور احراز هویت در شعبه می‌تواند اسکناس ارز خود را دریافت نماید.

صفری افزود: طبق ابلاغ بانک مرکزی هر زائر می‌تواند بر اساس درخواست و نیاز خود و تا سقف ۲۰۰ هزار دینار ارز دریافت کند که ارزش ریالی آن همانند نرخ مرکز مبادله(ETS) است.

بهزاد صفری گفت: در این روش فرایند احراز هویت و تمامی فرایند ثبت نام و پرداخت ریالی وجه ارز به صورت غیرحضوری و در سوپراپلیکیشن روبیکا انجام می‌گیرد و درخواست فروش ارز برای افراد بالای ۱۸ سال با تطابق شماره موبایل و اطلاعات هویتی متقاضی صورت می‌‏پذیرد و افراد ۵ تا ۱۸ سال نیز می‏‌توانند با شماره همراه والدین یا اعضای خانواده خود نسبت به خرید ارز اقدام کنند، ضمناً ثبت اطلاعات در سامانه سنا نیز در زمان فروش اینترنتی به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا