استان ها

نماز جمعه دستاورد پر برکت انقلاب است/ لزوم حضور جوانان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه سه شنبه در آئین غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام با حضور شورای تأمین، جمعی از مسؤولین و ستاد نماز جمعه شهرستان که به مناسبت ۵ مرداد و برگزاری اولین نماز جمعه در ایران اسلامی برگزار شد افزود: توفیق شد که در محضر شهدای خوشنام باشیم.

وحدانی فر تصریح کرد: خادمین نماز جمعه برای انجام این واجب الهی خدمت می‌کنند و به پاسداشت روز نماز جمعه که سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران است، این مراسم را برگزار کردیم.

وی نماز جمعه را یکی از دستاوردهای پربرکت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: خدا را شاکریم که خادم نماز جمعه هستیم و از افتخارات پیامبر و اهل قریش خادمی برای نماز و کعبه بود.

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: نسل نوجوان آینده‌ساز این شهر هستند و با زحمات و تلاش ستاد نماز جمعه ظرفیت خوبی ایجاد شده و کلاس‌های تربیتی، آموزشی و اخلاقی نیز برگزار می‌شود و نماز جمعه صرفاً به برگزاری نماز محدود نیست.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: نماز جمعه زمانی مطلوب است که ۵۰ درصد جمعیت آن جوان باشد و صدای همه مردم شهرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند که در برهه‌های مختلف امام جمعه زبان گویای آنان باشد و نماز جمعه‌ای موفق است که از چارچوب مصلی بیرون بیاید و خدمت تنها به روز جمعه محدود نباشد، بلکه هر روز خدمت کنیم.

حجت الاسلام وحدانی فر تاکید کرد: اگر امروز نماز جمعه‌ای باشکوه در ۹۰۰ نقطه کشور داریم، به واسطه جانفشانی شهداست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا