سیاسی

آقاتهرانی، رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری: مردم درخصوص شرایط پایتخت به شدت امیدوار باشند / دید ما نسبت به مسائل شهر مثبت بود چرا که زاکانی مردی فعال است /  وقتی بازدید از پروژه‌های شهری تمام شد، در چهره‌ها مشخص بود که از وضعیت راضی بودند / شنیدیم که شهردار تهران در امور مالی به کمک دولت می‌آید

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

فارس: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا کارهای خوب و امیدبخشی در حال انجام است، گفت: مردم درخصوص شرایط پایتخت به شدت امیدوار باشند.

 

مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری شهرداری تهران که امروز یکم مرداد با حضور ۲۲ نفر از نمایندگان مجلس مورد بازدید قرار گرفت، گفت: دید ما نسبت به مسائل شهر مثبت بود چرا که آقای زاکانی مردی فعال و اهل تلاش و جهاد است.

 

این نماینده با بیان اینکه وقتی بازدید از پروژه های شهری تمام شد، در چهره‌ها مشخص بود که از وضعیت راضی بودند، اظهار کرد: امیدوارم بیش از پیش رفت و آمد داشته باشیم تا در جریان امور قرار بگیریم. شهروندان سخت امیدوار باشند چرا که همکاران پای کار هستند و روز به روز شرایط بهتر می‌شود.

 

وی در پاسخ به همکاری مجلس و دولت جدید، عنوان کرد: قطعا مجلس و دولت وظیفه دارند باهم در تعامل باشند و همکاری کنند.

 

نماینده تهران در مجلس با اشاره به ضعیف بودن رسانه‌ها درخصوص اطلاع رسانی از وضعیت پروژه‌ها، توضیح داد: رسانه ها به شدت ضعیف هستند چرا که دوستان زحمت می‌کشند و باید طبق امور انجام شده به مردم اطلاع رسانی کنند. قطعا کارهای خوبی در حال انجام است و باید به مردم بگوییم که بچه‌های مذهبی کشور پای هستند و برای آبادانی شهر تلاش می‌کنند.

 

آقاتهرانی ضمن تقدیر از زحمات شهرداری تهران افزود: امیدوارم شورای شهر، دولت و مجلس به خوبی حمایت کنند و کنارهم قرار بگیرند. 

 

وی با بیان اینکه شنیدیم که شهردار تهران در امور مالی به کمک دولت می‌آید، گفت: از آسفالتی که در شهر انجام شده و برخی از پروژه های عمرانی در دست اقدام بازدید کردیم که بسیار خوب بودند و امیدواریم همکاران بیشتر به میدان بیایند؛ همه دست به دست هم می‌دهیم تا تهران که شهر خودمان است پیشرفت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا