استان ها

خنثی سازی تحریم ها با نقش آفرینی فعالان اقتصادی ممکن می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز دوشنبه در دیدار هیأت امنا و انجمن بازار بزرگ تبریز با بیان اینکه ارتباط مستمر با بازار از اولویت‌های دفتر امام جمعه تبریز اظهار کرد: مشی و سلوک شهید آیت الله آل هاشم در ارتباط با فعالان اقتصادی و بازاریان رویکرد اصلی دفتر نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با تاکید بر رفع موانع اقتصادی در بازار افزود: هیأت امنا و انجمن بازار پل ارتباطی بازاریان با مسئولان نظام و دولت هستند که باید با هدف ایجاد فهم و زبان مشترک میان بازار و مسئولان برای تسهیل گری و برطرف سازی مشکلات گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های مذبوهانه دشمنان در خصوص تحریم‌های اقتصادی کشور گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب رفع تحریم‌ها با برنامه‌های دولت در داخل ممکن نیست اما خنثی سازی آن که از تأکیدات معظم له است با نقش آفرینی فعالان اقتصادی، بازاریان و مردم ممکن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بازار و بازاریان باید نسبت به موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حساس باشند افزود: علاوه بر گسیل نیت‌های خیر بازاریان برای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه که از گذشته مرسوم بوده است، باید بازاریان در مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری فعال داشته باشند.

در این دیدار اعضای هیأت و انجمن بازار تبریز به بیان نکته نظرات خود پیرامون تقویت و رفع موانع مشکلات بازار پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا