ورزشی

خبرهای نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و استقلال

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش ۳۸ ساله تنیس روی میز زنان ایران قبل از اعزام به سومین المپیکش گفت: برای حضورم در انتخابی المپیک، مخالفت‌های زیادی شد و فکر می‌کردند امکان ندارد سهمیه المپیک را بگیرم اما جا نزدم و موفق شدم.

ندا شهسواری در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ سومین حضور خود در بازی های المپیک بیان کرد: فقط یک ورزشکار حرفه‌ای می‌تواند درک کند که سه دوره رفتن به المپیک چقدر می‌تواند سخت باشد. خیلی سخت است که برای سه دوره چهارساله خودت را در اوج نگه داری و سهمیه بگیری. گرفتن سهمیه المپیک در تنیس روی میز سخت است و مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود و بازیکن با یک شکست باید سهمیه را بی‌خیال شود. امیدوارم بازیکنان دیگر این راه را ادامه دهند و همیشه در پینگ‌پنگ بانوان، المپیکی داشته باشیم.

۲۰ پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک را بشناسید

ایران در ادوار مختلف المپیک ۲۰ پرچمدار زن و مرد داشته است. سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک از پنجم مرداد در شهر پاریس آغاز می‌شود و ایران با ۴۰ ورزشکار عازم پاریس خواهد شد.

کاروان ایران ۲۹ ورزشکار مرد و ۱۱ ورزشکار زن در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد و این نفرات در ۱۳ رشته به رقابت می‌پردازند.

لیست مازاد نساجی مشخص شد

سرمربی نساجی نام بازیکنانی را که مد نظر این تیم برای فصل آینده نیستند در اختیار باشگاه گذاشت.

تیم فوتبال نساجی تمرینات خود را از هفته گذشته برای حضور در لیگ برتر آغاز کرده و طبق برنامه قرار است کاروان این تیم روز چهارشنبه هفته جاری برای برپایی اردویی ۱۰ روزه عازم کشور ترکیه شوند.

پیروزی اینترمیامی در روز خاص مسی

اینترمیامی در دیدار برابر شیکاگو فایر با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا صدرنشینی این تیم ادامه داشته باشد.

در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ آمریکا یک بازی برگزار شد. در این دیدار اینترمیامی توانست با نتیجه دو بر یک برابر شیکاگو فایر به پیروزی دست پیدا کند تا به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

دوومیدانی ایران در المپیک/ پرده آخر از نمایش سریع‌ترین مرد ایران در پاریس؟

دوومیدانی ایران با دو ورزشکار برای هفدهمین مرتبه در بازی‌های المپیک شرکت می‌کند.

دوومیدانی ایران با حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای هفدهمین بار حضور در این بازی‌ها را تجربه می‌کند. این رشته دو سهمیه در دوی ۱۰۰ متر زنان مردان و زنان کسب کرده و حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دوندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

مشکل «عبدالکریم حسن» با السد حل شد

باشگاه السد در بیانیه ای از حل شدن اختلافات قدیمی با عبدالکریم حسن خبر داد و برای این بازیکن در تیم بعدی خود آرزوی موفقیت کرد. عبدالکریم حسن با وجود آنکه با پرسپولیس قرارداد دارد اما حاضر نشد به ایران برگردد.

این بازیکن قطری سال ها با پیراهن السد به میدان رفت و توانست موفقیت‌های زیادی به دست آورد و حتی عنوان مرد سال فوتبال آسیا را هم به دست آورد.

گاریدو با برد شروع کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در فصل جدید با سه گل به برتری رسید. تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار تدارکاتی برابر تیم امیدهای خود قرار گرفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

این نخستین دیدار تدارکاتی پرسپولیس در فصل جدید با هدایت خوان گاریدو بود.

چرا مدیرعامل پرسپولیس با افزایش سقف قراردادها مخالفت کرد؟

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید «اگر بنا بر افزایش سقف قرارداد بود، باید قبل از شروع یارگیری تیم‌ها اعلام می‌شد. اگر مبلغ بالاتر می‌رفت ما می‌توانستیم ۳ـ۴ بازیکن‌مان را با مبالغ بالاتر حفظ کنیم»

رضا درویش، مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های آسیایی با رئیس فدراسیون فوتبال و کارگروه نقل و انتقالات گفت: جلسه بسیار خوبی بود که با حضور آقایان منصور قنبرزاده، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، نماینده بازرسی فوتبال کشور و رئیس کمیته تعیین وضعیت شروع شد. درباره مباحث مختلف تبادل نظر شد که تیم‌های آسیایی بهتر بتوانند در رقابت‌ها شرکت کنند از جمله تعداد بازیکنان خارجی که برای چهار تیم حاضر در آسیا افزایش پیدا کند.

جلسه حسینی با نمایندگان هلدینگ

نشست مهم کاپیتان استقلال با مسئولان هلدینگ خیلج فارس قرار است ساعتی دیگر برگزار و در خصوص کاپیتان استقلال تصمیم‌گیری شود.

حسین حسینی هفته گذشته در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد اما با توجه به اینکه قرارداد او اصلاح نشده بود ترجیح داد سکوت کند و با آبی پوشان تمرین کند.

سرگیجه برای فوتبالیست‌های بالای ۳۰ سال!

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده است و باشگاه‌ها در حال نهایی کردن لیست بازیکنان خود برای آغاز کار در فصل بیست و چهارم لیگ برتر هستند. در این بین فدراسیون فوتبال به تازگی تصمیم به اصلاح برخی قوانین خود برای فصل نقل و انتقالات گرفته است.

نشست اعضای کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر دیروز (شنبه، ۳۰ تیر) با حضور مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد.

استرالیا مغلوب جوانان والیبال ایران شد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا موفق به شکست استرالیا شد تا آماده رویارویی با حریفان آسیایی شود.

تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) به مصاف تیم ملی جوانان استرالیا رفت.

۱۰ ستاره بزرگ المپیک پاریس

الجزیره ۱۰ ورزشکار مطرح المپیک ۲۰۲۴ را انتخاب و معرفی کرد.

حدود ۱۰۵۰۰ ورزشکار در المپیک تابستانی پاریس شرکت خواهند کرد. الجزیره ۱۰ فوق ستاره این دوره از رقابت‌ها را انتخاب کرده است.

دروازه‌بان استقلال در راه آلومینیوم اراک

کادر فنی آلومینیوم اراک به دنبال جذب دروازه‌بان استقلال است. تیم آلومینیوم اراک به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان تیم استقلال است.

خالدآبادی با باشگاه استقلال قرارداد دارد اما با توجه به اینکه آبی‌ها اکنون سید حسین حسینی، سینا سعیدی‌فر و یک دروازه‌بان جدید از کشور بوسنی و هرزگوین را در اختیار دارند احتمال جدایی این دروازه‌بان از استقلال وجود دارد.

افزایش سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری منتفی شد

در جلسه امروز کارگروه نقل و انتقالات سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری تغییری نکرد.

فدراسیون فوتبال اواسط خردادماه دستورالعمل باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد که بر اساس آن بودجه پایه باشگاه‌های لیگ برتری ۳۲۵ میلیارد تومان و حداکثر بودجه این باشگاه‌ها ۴۲۵ میلیارد تومان (بدون احتساب درآمد حاصل از ترانسفر بازیکن و رقابت‌های آسیایی) اعلام شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا