ورزشی

پسری با اسلحه ۱ میلیاردی/ سورپرایز اسکوچیچ برای تبریزی‌ها

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  تراکتور در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود در تابستان، ایگو پوستونسکی کاپیتان تیم واراژدین کرواسی را به خدمت گرفت. لحظاتی پیش رسانه باشگاه واراژدین اعلام کرد که کاپیتان این تیم با دریافت رضایتنامه به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ ملحق شد.

این هافبک ۲۹ ساله کروات با نظر اسکوچیچ در لیست خرید تی‌تی‌ها قرار گرفت و در ترکیب تبریزی‌ها جانشین صفا هادی خواهد شد.

ضد حال یونایتد به تیم‌های بزرگ عربستانی

طبق اعلام منچستر یونایتد سه بازیکن سرشناس این تیم که در آستانه حضور در لیگ عربستان بودند در این تیم باقی خواهند ماند.

منچستر یونایتد یکی از تیم‌هایی است که پیش بینی می شود تغییرات زیادی در تابستان جاری خواهد داشت. این احتمال زیاد است که چند بازیکن باتجربه و سرشناس یونایتدها تیم را ترک کنند. تیم‌های عربستانی مشتری جدی این بازیکنان هستند.

اسطوره‌های ایران در المپیک/ طوفان رستم وزنه‌برداری!

کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک ریو مدال طلا گرفت. رستمی با ثبت رکورد ۳۹۶ کیلوگرم توانست اولین طلای کاروان ایران را در المپیک ۲۰۱۶ به دست آورد. او رقابت نزدیکی با وزنه‌بردار چین داشت و در یک رقابت سخت به مدال طلا رسید. رستمی برای گرفتن سهمیه دو المپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۴ پاریس تلاش کرد اما سهمیه را به دست نیاورد.

شنای ایران در المپیک/ طلسم صعود از مرحله مقدماتی می‌شکند؟

شنای ایران تاکنون ۸ بار با وایلدکارت و یک بار با حدنصاب ورودی موفق به کسب سهیمه المپیک شده و باید منتظر ماند و دید بالاخره طلسم صعود از مرحله مقدماتی در المپیک پاریس خواهد شکست یا خیر؟

شنا از نخستین دوره مسابقات المپیک تاکنون یکی از محبوب‌ترین و پر سروصداترین رشته‌های ورزشی المپیک بوده است؛ رشته‌ای که پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک (مایکل فلپس) به تنهایی ۱۸ مدال طلا در آن کسب کرده است.

اعزام کاروان ایران به المپیک پاریس

دومین و بزرگترین گروه کاروان ورزشی ایران صبح امروز فرودگاه بین المللی امام خمینی را به مقصد پاریس ترک کرد.

گروه دوم کادر سرپرستی، کادر پزشکی، تیم‌های ملی تیراندازی، تیراندازی با کمان، قایقرانی، ژیمناستیک و تنیس روی میز دومین گروهی بودند که ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد پاریس ترک کرده و بعد از ظهر وارد شهر پاریس می‌شوند.

المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا

کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد.  

محمد بیرانوند تیرانداز ۱۵ ساله لرستانی است که در مسابقات قهرمانی آسیا کویت تاریخ‌سازی کرد و توانست علاوه بر کسب مدال طلا سهمیه المپیک بگیرد. او کوچکترین عضو کاروان ایران و کوچکترین تیرانداز حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.   

ویدیو/ کوچکترین المپین ایران با آرزوهای بزرگ

محمد بیرانوند کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک پاریس است. او با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا سهمیه المپیک در رشته اهداف‌پروازی گرفت و در ۱۵ سالگی تاریخ ساز شد. هدف او اکنون آرزوهای بزرگی در سر دارد و به فکر مدال المپیک است.

آذربایجان به زنان بسکتبالیست ایران ویزا نداد 

بدلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت جمهوری آذربایجان سفر تیم بسکتبال سه نفره زنان منتخب ایران به مسابقات سری زنان ( Women’s series) لغو شد.

فدراسیون بسکتبال اعلام کرد در حالی که بلیت و مقدمات سفر تیم سه نفره زنان آماده شده بود تا در مسابقات سری زنان شرکت کند و این حضور در رنکینگ بسیار حائز اهمیت بود، بدلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت جمهوری آذربایجان این سفر لغو شد. 

ورزش‌های تازه وارد المپیک/ مهمترین تغییرات رشته‌ها در پاریس

در آستانه شروع المپیک به رشته های جدید در این دوره و مهمترین تغییرات در بازیهای المپیک اشاره شده است.

المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان از سال ۱۸۹۶، هر چهار سال یک‌بار برگزار شده است تا برترین های ورزش جهان در عرصه ورزشی به رقابت با هم بپردازند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا