ورزشی

پیروزی والیبالیست‌های جوان ایران در دیداری دوستانه

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه‌اش در اندونزی موفق به شکست تیم باشگاهی ساماتور اندونزی شد.

به گزارش ایسنا، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان جوان ایران قبل از شروع رقابت‌ها چهار دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی خواهند داشت تا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده‌ شوند.

شاگردان غلامرضا مومنی در نخستین دیدار تدارکاتی‌شان به مصاف تیم باشگاهی ساماتور اندونزی رفتند و در پنج ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند.

تیم ایران همچنین در پایان این دیدار به صورت رسمی از استرالیا برای دیدار دوستانه دعوت کرد که این درخواست مورد پذیرش سرمربی استرالیا قرار گرفت تا این تیم چهارمین حریف تدارکاتی ایران در اندونزی باشند.

تیم ملی والیبال جوانان اندونزی دیگر حریف تدارکاتی ایران است که این مسابقه فردا (جمعه ۲۸ تیر) برگزار می‌شود.

ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، متین سقلی، شایان مهرابی، علی عشقی‌نور و مرتضی طباطبایی بازیکنان اعزامی تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا هستند که در طول این مسابقه با نظر سرمربی به میدان رفتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا