اقتصادی

پیش‌بینی بارش‌ رگبار و تگرگ در ۹ استان – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیرماه) و فردا (جمعه، ۲۹ تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان البرز، تهران، سمنان، گلستان و روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های سمنان و گلستان رگبار باران پیش بینی می‌شود.

همچنین دوشنبه (یکم مردادماه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر و شب رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد نیز تگرگ پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ طی سه روز آینده در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج هستند.

با توجه به پیش‌بینی‌ها، آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش وزش باد با کمینه ۲۶ و بیشینه ۳۸ درجه سانتی گراد و فردا صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و باد در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده گاهی وزش باد با کمینه ۲۵ و بیشینه ۳۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا