استان ها

حجت الاسلام جباری در تبیین معارف دینی کوشا بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در آئین وداع با پیکر امام‌جمعه فقید بهشهر با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام حاج شیخ سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر اظهار کرد: درگذشت این روحانی فاضل و خدوم، عالم دلسوز و مردمی که خدمات شایانی به اسلام و انقلاب و استان مازندران ارائه داده است، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

وی افزود: ایشان قریب به ۱۳ سال در سنگر امامت جمعه شهرهای سرخرود و بهشهر به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرده و همواره در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلاب اسلامی و پیگیری مشکلات مردم در تلاش بود.

امام‌جمعه ساری یادآور شد: بی شک خدمات ارزشمند ایشان نزد خداوند متعال پاداش عظیم خواهد داشت.

آیت‌الله محمدی لایینی گفت: امیدواریم در این ایام که معطر به نام اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلاست و ایشان هم در شام غریبان حضرتش به سوی معبود شتافتند، مشمول رحمت و مغفرت واسعه الهی و میهمان خاص حضرت سید الشهدا (ع) باشند.

وی اظهار کرد: وداع امام حسین (ع) دفاع از اهل بیت و حرم بود و لحظه وداع لحظه جان سوزی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حمایت مردم در چهار دهه انقلاب و حضور استثنایی در دفاع از غزه و فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها بی نظیر است.

وی افزود: این عالم تازه درگذشته حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری خدمات برجسته ای به اسلام و مسلمین ارائه کرد و در خط ولایت بود و برایشان از خداوند رحمت واسعه آرزومندیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا