اقتصادی

شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مدیران‌خودرو هفته گذشته قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرد و پس‌ازآن شرایط فروش خودروهای فونیکس نیز منتشر شد. در واپسین روزهای تیرماه ۱۴۰۳، شرایط فروش مدیران‌ خودرو با محصولات متنوع و به روش نقد و اقساط اعلام شده است.

 

شرایط فروش مدیران خودرو برای تیرماه ۱۴۰۳، ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که خواهان خرید محصولات ام‌وی‌ام یا فونیکس بوده‌اند. متقاضیان محصولات مدیران‌خودرو با اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳، می‌توانند در این بخشنامه فروش شرکت کنند. آن‌ها ۵ روز فرصت دارند ثبت‌نامشان را تکمیل و هزینه خرید هر خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

 

از بین محصولات مدیران‌خودرو که امکان خرید آن‌ها در سامانه یکپارچه وجود داشت، تولید دو محصول آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو متوقف شده‌اند. متقاضیان این خودرو بایستی به‌جای خودروهای ثبت‌نامی، محصولات جایگزین را انتخاب کنند. خودروهای جایگزین برای این گروه از متقاضیان شامل مدل‌های آریزو ۶ جی‌تی، فونیکس FX، تیگو ۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرومکس است.

 

شرایط فروش مدیران‌خودرو به روش نقد و اقساط از یکشنبه ۲۴ تیرماه آغاز شده است. متقاضیان خرید خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس، با اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳، ۵ روز فرصت دارند در این طرح شرکت کنند.

 

شرایط فروش مدیران‌ خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه، تیر ۱۴۰۳:

شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا