ورزشی

ماجراهای بیرانوند، طارمی، حردانی، گولسیانی و لیموچی!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  اتحادیه جهانی کشتی سیدبندی رقابت های کشتی فرنگی المپیک پاریس را اعلام کرد.

اتحادیه جهانی کشتی با اعلام  ۸ نفر برتر رنکینگ اوزان المپیکی کشتی فرنگی، نحوه سیدبندی و رویارویی نفرات برتر در رقابت های المپیک را مشخص کرد.

کدام استان‌ها ورزشکاران بیشتری در المپیک پاریس دارند؟ + جزییات

متولدین استان‌های مازندران، تهران و خوزستان بیشترین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک از پنجم مرداد در شهر پاریس آغاز می‌شود و ایران با ۴۰ ورزشکار شامل ۲۹ ورزشکار مرد و ۱۱ ورزشکار زن عازم پاریس خواهد شد و این نفرات در ۱۳ رشته به رقابت می‌پردازند.

اسطوره‌های ایران در المپیک/ قوی‌ترین مرد جهان وارد می‌شود

حسین رضازاده در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی با رکورد ۴۷۲.۵ کیلوگرم قهرمان شد و دومین مدال طلای وزنه‌برداری را در این آن دوره از بازی‌ها گرفت. او چهار سال بعد در المپیک ۲۰۰۴ آتن هم توانست مجددا قهرمان سنگین وزن المپیک شود. رضازاده دو مرتبه عنوان قوی‌ترین مرد المپیک را به دست آورد و سالها عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به نام ایران ثبت کرد.

اسماعیل‌نژاد در بین جذاب‌ترین انتقال‌های پلاس‌لیگا

یک سایت لهستانی از خرید امین اسماعیل‌نژاد به عنوان یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های لیگ لهستان یاد کرد.

امین اسماعیل‌نژاد، مهاجم ۲۷ ساله با ۲۰۳ سانتی متر قد، پتانسیل بسیار زیادی دارد و از فصل جدید در لیگ لهستان بازی خواهد کرد. او کار خود را از پیکان تهران آغاز کرد و چند فصل بعد را در باشگاه‌های لیگ ایران سپری کرد. سپس به لیگ ایتالیا رفت و در ورونا مقام ششم را کسب کرد.

رسمی؛ طارمی ۲ ساله با اینتر بست/ ماجراهای سندباد ایرانی در میلان

انتقال مهدی طارمی به اینتر رسمی شد.

قرارداد مهاجم ۳۱ساله ایرانی با پورتو در تابستان به پایان رسید و او تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر شود. به این ترتیب مهدی طارمی با قراردادی دو ساله به عضویت تیم اینتر درآمد تا از فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود.

طارمی: این شادترین لحظه زندگی من است

مهاجم اینتر پس از پیوستن به نراتزوری گفت در شادترین لحظه زندگی‌اش به سر می‌برد و هر کاری می‌کند تا با این تیم به قهرمانی در سری آ برسد.

بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟

براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره برای حل دوستانه مشکلات و ادامه همکاری هستند، با این حال رخ دادن این اتفاق به هیات مدیره باشگاه و وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور و بیرو بستگی دارد.

پرسپولیس به گولسیانی پیشنهاد تمدید می‌دهد

گئورگی گولسیانی از آن دسته بازیکنانی است که با پایان فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان رسید و حالا با درخشش این بازیکن در تیم ملی گرجستان مورد توجه سرخ‌ها قرار گرفته تا قراردادش را تمدید کنند.

برنامه اعزام کاروان ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس

برنامه اعزام کاروان ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنجم مرداد آغاز می‌شود و کاروان ایران با ۴۰ ورزشکار در ۱۳ رشته در این بازیها حضور دارد. اعزام ورزشکاران ایران از جمعه ۲۹ تیر آغاز می‌شود.

درویش در واکنش به سپاهانی شدن لیموچی: قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید در انتقال مهدی لیموچی از آلومینیوم به سپاهان، روابط غیرفوتبالی و صنعتی دخیل بوده است.

رضا درویش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقلات باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در نقل‌وانتقالات هم لیموچی و هم آقایی‌پور را می‌خواستیم. هم بازیکن مصاحبه کرده بود و گفته بود پرسپولیسی‌ام و هم مدیر باشگاه رسما اعلام کرده بود که اولین باشگاهی که برای جذب لیموچی اقدام کرده پرسپولیس بوده است. اسناد و مدارک آن هم موجود است. نمی‌دانم با چه معیاری به باشگاه دیگر می‌روند؟

استقلال: حردانی تمدید قرارداد با افزایش بیش از ۱۰۰ درصد را نپذیرفت!

باشگاه استقلال درباره وضعیت حردانی توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ در روزهای اخیر شایعات و اخبار نادرست زیادی درباره برخی از بازیکنان حاضر در لیست تمدید تیم فوتبال استقلال مطرح شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا