ورزشی

دی‌ماریا: عاشق کار با مورینیو بودم / ام‌باپه قطعا توپ طلا خواهد گرفت

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

آنخل دی‌ماریا، ستاره کهنه‌کار آرژانتین مصاحبه‌ای با اکیپ فرانسه داشت و درباره دوران حضورش در مادرید و همچنین کریم بنزما و کیلیان ام‌باپه صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، دی‌ماریا که آخرین بازی خود با لباس آرژانتین را در فینال کوپا آمه‌ریکا انجام خواهد داد در مصاحبه با نشریه اکیپ درباره دوران حضورش در رئال مادرید گفت: «وقتی به رئال مادرید رسیدم، ستاره‌های باورنکردنی وجود داشتند و در نهایت بازی کردم، حتی زمانی که بنزما، بیل، کریستیانو رونالدو حضور داشتند. من جای خود را در وسط کنار مودریچ و ژابی آلونسو باز کردم. من عاشق کار با مورینیو در رئال مادرید بودم. وقتی آنچلوتی آمد، من هرگز در هافبک سه نفره بازی نکرده بودم و او موقعیتی را برای من در تیمش اختراع کرد، حتی با وجود اینکه بازیکنان بزرگی در تیم حضور داشتند. و در نهایت با بازی در این پست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم.»

آنخل دی‌ماریا در ادامه درباره کریم بنزما گفت: «بنزما بازیکنی با کیفیتی است که منحصر به فرد است: انگار او را نمی بینید و ناگهان بدون هیچ هشداری توپ را می گیرد، دو یا سه بازیکن را بیرون می آورد و یک پاس تاثیرگذار می‌دهد یا گل می زند. او شایسته دریافت توپ طلا بود.»

او در پایان درباره کاپیتان تیم ملی فرانسه گفت: «ام‌باپه سرعت فوق العاده ای دارد که می تواند هر لحظه تفاوت را ایجاد کند. حتی زمانی که بازی قفل به نظر می رسد، او فضا را می بیند و شروع به دویدن می کند و اگر توپ خوبی به او بدهید، او تعیین کننده است. برای من، بدیهی است که او در نهایت برنده توپ طلا خواهد شد.»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا