سیاسی

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مهر: پیام تبریک دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به مناسبت پیروزی ریاست جمهوری دکتر پزشکیان منتشر شد.

محمد جاسم البدیوی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، آمده است: ضمن ابراز خرسندی، پیروزی شایسته جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری ایران ۲۰۲۴ را صمیمانه تبریک می‌گویم، این پیروزی بیانگر اعتماد و حمایت ملت ایران به هدایت، خرد و چشم انداز آینده شما است.

البدیوی در ادامه این پیام افزود: ما در شورای همکاری خلیج فارس، آرزوی تقویت روابط دوجانبه و همکاری‌های سودمند میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و جمهوری اسلامی ایران، به گونه‌ای که در خدمت منافع ملت‌های ما و بر اساس قوانین بین المللی و اصول احترام حسن همجواری باشد را داریم و همچنین بر اهمیت گفت وگوی سازنده و کار مشترک در مقابله با چالش‌های مشترک و تقویت همکاری در زمینه‌های مختلف، تاکید می‌کنیم.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در ادامه افزود: از آنجایی که موفقیت شما در این انتخابات در برهه‌ای حساس که منطقه به تلاش‌های مشترک جهت مقابله با چالش‌های بزرگ نیاز دارد، به دست آمده است، باور داریم که جنابعالی کشور را با درایت و بصیرت هدایت خواهید کرد، به نحوی که در تقویت امنیت و صلح در منطقه کمک خواهد کرد.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در پایان این پیام، نوشت: اینجانب پیام تبریک خود را با آرزوی موفقیت صمیمانه برای جنابعالی در مأموریت عالی و همچنین آرزوی دستیابی جنابعالی به دستاوردهایی در خدمت ملت ایران و تقویت روابط برادرانه با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به پایان می‌برم.

گفتنی است سران کشورهای مختلف منطقه و جهان امروز شنبه با ارسال پیام‌هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی مأخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا