ورزشی

مادر ناهید کیانی: فکر نمی‌کردم روزی دخترم المپین شود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

عضو تیم ملی تکواندو گفت: المپیک جایی نیست که با شرایط معمولی حضور پیدا کنیم نیاز به حمایت مسئولان داریم.

به گزارش ایسنا، ناهید کیانی، عضو تیم ملی تکواندو در حاشیه نشست وزیر ورزش با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس، گفت: این مراسم می‌تواند در انگیزه ما ورزشکاران بسیار تاثیرگذار باشد به ویژه این که با خانواده‌های خودمان هستیم.

وی با بیان اینکه «تا المپیک پاریس زمانی باقی نمانده است،» افزود: هر روز آماده‌تر از دیروز می‌شوم تا در المپیک آمادگی صد درصدی خود را ارائه دهم. الان در فاز قدرت هستیم تا به آمادگی صد درصدی برسیم.

کیانی همچنین درباره مراسم امروز گفت: حس بسیار خوبی دارم که با مادرم در این مراسم حضور دارم، وزیر ورزش به ما لطف داشتند به منزل ما تشریف آوردند و همیشه با ما صمیمانه برخورد کردند. ما به ایشان به عنوان وزیر نگاه نمی کنیم همیشه با ما دوستانه رفتار می کنند.

کیانی در خصوص بزرگترین مشکل خود در مسیر المپیک گفت: ما صد درصد به حمایت مسئولان نیاز داریم المپیک جایی نیست که من بخواهم با شرایط معمولی ورود پیدا کنم امیدوارم این شرایط برای ما هر روز بهتر شود.

در ادامه مادر کیانی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که چنین دختری را نصیب من کرده است و از مسئولان درخواست دارم از او حمایت کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کرد روزی دخترش المپیکی شود؟ گفت: فکرش را نمی‌کردم او دختری ساکت و آرام بود، امیدوارم او و سایر ورزشکاران اعزامی بتوانند با مدال به کشور برگردند و مردم را شاد کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا