اقتصادی

گردهمایی پیکاپ سواران کرمان موتور / جشن هفتمین سالگرد باشگاه مشتریان

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

 

باشگاه مشتریان کرمان موتور در تیر ۱۴۰۳ هفتمین سالگرد تاسیس خود را به پیکاپ سواران این شرکت اختصاص داد. خودروی KMC T8 که در حال حاضر حدود ۶۱ درصد بازار پیکاپ‌های بازار را در اختیار دارد، هدف و مورد توجه باشگاه مشتریان کرمان موتور بود تا سالگرد هفتم خود را با دارندگان T8 جشن بگیرد و خدمات خود را به آن‌ها معرفی و ارائه دهد.

 

مراسم گردهمایی T8 سواران کرمان موتور در روز پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۲۱ با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی T8 و بیش از ۷۰۰  نفر مهمان، مربی و عوامل اجرایی برنامه برگزار شد.

 

از مهم‌ترین نکات مراسم هفتمین سالگرد باشگاه مشتریان کرمان موتور، در کنار معرفی خدمات و مشتری مداری، می‌توان به حضور کی ام سی T9  نسل جدید پیکاپ کرمان موتور اشاره کرد که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد.

 

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

 

همچنین کرمان موتور با هدف آموزش نحوه صحیح استفاده از خودروی T8 برای دارندگان این خودرو، که یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی بود، از مربیان و رانندگان باتجربه در زمینه آفرود دعوت کرد تا در این مراسم حضور داشته باشند.

 

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

 

یکی دیگر از بخش‌های این مراسم که مورد توجه قرار گرفت، تجربه رانندگی آفرود در پیست آفرود استاندارد آیلند بود. دارندگان کی ام سی T8، تجربه رانندگی آفرود را در کنار یک مربی مجرب در این زمینه تجربه کردند و نحوه صحیح استفاده از امکانات و تجهیزات خودرو را آموزش دیدند.

 

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

 

امداد کرمان موتور نیز در این مراسم حضور داشت تا علاوه بر پشتیبانی از خودروهای حاضر در مراسم، خدمات و تجهیزات خود را به مشتریان معرفی کند. همچنین سرویس در محل  کرمان موتور برای تعدادی از خودروهای حاضر در گردهمایی، سرویس دوره‌ای رایگان را در نظر داشت و انجام داد.

 

در این گردهمایی، شرکت کرمان موتور تلاش کرد تا با ارائه برنامه‌ها و بخش‌های مختلف، تجربه‌ای خاص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود فراهم کند. مراسم‌های خاصی نظیر اجرای موسیقی زنده، قرعه کشی یک دستگاه PS5 و جوایز و هدایای ارزنده دیگر، پذیرایی میان وعده و پذیرایی شام، از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم انجام شد. “

 

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

 

مشخصات فنی پیکاپ کی ام سی T۸

پیکاپ کی ام سی T۸ که عرضه آن از سال ۹۹ آغاز و مورد استقبال طرفداران خودروهای پیکاپ قرار گرفته است، با دو هزار سی.سی حجم موتور دارای حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار است که از یک جعبه دنده شش سرعته دستی با سیستم فرمان هیدرولیکی بهره می برد و استاندارد آلایندگی یورو۵ را پاس می کند.

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

سیستم ترمز این محصول دیسکی برای جلو و عقب، سیستم تعلیق جلو بصورت مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در عقب نیز غیر مستقل از نوع فنر تخت است. حجم مخزن سوخت آن ۷۶ لیتر می باشد و حداکثر سرعت این پیکاپ ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است. 

محصول T۸ دوکابین، دارای ۵۳۲۵ میلی متر طول، ۱۸۸۰ میلی متر عرض، ۱۸۳۰ میلی متر ارتفاع خودرو با فاصله ۳۰۹۰ میلی متر بین دو محور می باشد که ۱۹۶۵ کیلوگرم وزن خالص دارد و وزن بار مجاز این پیکاپ ۸۴۰ کیلوگرم اعلام شده است.

گردهمایی T۸ سواران برگزار شد + تصاویر

تجهیزات و امکانات پیکاپ T۸ شامل صندلی کمک راننده با تنظیم دستی در ۴ جهت، شیشه بالابر برقی Power Window، گرمکن شیشه عقب، تهویه مطبوع دستی، محافظ قسمت بار، رکاب جانبی، چراغ روشنایی در روز، تریم داخلی مشکی، سیستم پخش MP۵ با ورودی  USB، دارای ۶ بلندگو، Bluetooth، عایق درب موتور، جک بادی نگهدارنده درب موتور، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، چراغ های جلو زنون، چراغ های عقب LED، مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی با تنظیم برقی و دارای گرمکن، فرمان هیدرولیکی با پوشش چرمی، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، و صندلی راننده با تنظیم دستی در ۶ جهت است.

گردهمایی پیکاپ سواران کرمان موتور / جشن هفتمین سالگرد باشگاه مشتریان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا