استان ها

۸ پروژه شهری دوراهک افتتاح یا آغاز شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، این پروژه‌ها شامل افتتاح اصلاح و بهسازی و کانال دفع آب‌های سطحی خیابان امام حسین علیه السلام، اصلاح طرح ترافیکی بلوار شهدا، ورودی شهر و آغاز عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری، پارک سالمندان، بلوار ورودی شهر از اورژانس جاده‌ای تا جاده راشد و یک زمین چمن مصنوعی است.

شهردار دوراهک در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهردار این شهر، اظهار داشت: امروز ۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان در شهر دوراهک افتتاح یا آغاز می‌شود.

حسین محمدی بهسازی خیابان امام حسین علیه السلام را مطالبه اصلی مردم و اولویت شهرداری دانست و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به طول ۸۰۰ متر اجرا شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۵ تا ۲۰ مورد تملک انجام شد و جانمایی های لازم از جمله آبراه، برق و ایمن سازی گاز، پایه‌های روشنایی، سنگ جدول، خط کشی انجام شده است.

محمدی با اشاره به اجرای یک میدان با نظرخواهی از ۳۰ هنرمند با طراحی براساس الگوی هویت بومی دوراهک، بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم، اجرای پارک گردشگری ۴ هکتاری شهر است.

اجرای پارک گردشگری ۴ هکتاری

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات مردم و اجرای پروژه‌های عمومی استفاده می‌کنیم.

 ۸ پروژه شهری دوراهک افتتاح یا آغاز شد

علی احمدی افزود: پارک گردشگری ۴ هکتاری دوراهک نقش مهمی در ایجاد جاذبه گردشگری در این شهر دارد که با پیگیری‌های شورا، شهرداری، فرمانداری و نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی آن امروز آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی دوراهک با بیان اینکه این پروژه نقش بی بدیلی در ایجاد فضای گردشگری برای مردم دوراهک و شهرهای اطراف و مسافران دارد، بیان کرد: فاز اول این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا