۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش در حال احداث است

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش:

۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش در حال احداث است

 ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش در حال احداث است

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گفت:برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ‌دوم جعفر آقایی مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش با اشاره به موضوع مسکن کارکنان ارتش، گفت: برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است؛ این وضعیت بسیار خوب برای اولین بار است که در ارتش رقم می‌خورد.

وی افزود: در حال حاضر بنیاد تعاون ارتش درمجموع دو پروژه بزرگ مسکونی، یکی در منطقه چیتگر تهران و دیگری در شهید کشوری اصفهان را در دست اجرا دارد. مطمئناً با اتمام این دو پروژه، بخش زیادی از مشکل تأمین مسکن کارکنان ارتش برطرف خواهد شد.

امیر آقایی اظهار داشت: در پروژه چیتگر طی سال‌های اخیر میزان ساخت‌وساز سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است. در این پروژه فعالیت‌های بنیاد در دو بخش قابل ملاحظه است؛ یکی مجموع تعهداتی که بنیاد در قبال سهام‌داران ۶۳ و ۳۳ متری از سال‌های خیلی قبل دارد و از سال ۱۴۰۰ با سرعت قابل‌ملاحظه‌ای به ساخت واحدهای این مجموعه پرداخته شده است. در این زمینه با وجود تورم یکی دو سال اخیر ما توانسته‌ایم با توجه به تمهیداتی که فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اندیشیده و تأکید کرده، منابع را مدیریت کنیم و به خرید تجهیزات و مصالح لازم بپردازیم.

مدیر عامل بنیاد تعاون آجا اضافه کرد: برنامه ما این است که از سال ۱۴۰۳ تحویل واحدهای سهام‌داران ۶۳ و ۳۳ متری به اعضا شروع شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا