استان ها

۵ کاندیدای ریاست جمهوری رئیس ستاد خود را در اصفهان معرفی کرده‌اند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری صبح شنبه در نشست مشترک میان رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در استان اصفهان با اعضا ستاد انتخابات، جانشین هیأت نظارت و نماینده دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: این روزها فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری که انتخابات زودرس پس از شهادت آیت الله رئیسی است؛ در سراسر کشور و البته استان اصفهان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در فرایند انتخابات در مرحله تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستیم، ادامه داد: برای هماهنگی هر چه بیشتر در این زمینه جلسه‌ای را با حضور رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در استان، مسئولان ستاد انتخابات استان، جانشین هیأت نظارت استان و نماینده دادگستری استان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، ۵ نفر رئیس ستاد استانی خود را معرفی کرده‌اند اما جناب آقای پورمحمدی مسئول ستاد استانی خود در استان اصفهان را معرفی نکرده است.

جان‌نثاری ادامه داد: در این جلسه ۴ رئیس ستاد حضور داشتند و رئیس ستاد آقای پزشکیان به دلیل عدم حضور در اصفهان، نماینده خود را برای نشست معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه این نشست به صورت صمیمانه و با رویکرد همراهی و همکاری برگزار شد، خاطرنشان کرد: محورهای تعامل برای انجام امور تبلیغاتی کاندیداها بدون حواشی و تخلف انتخاباتی در این جلسه تبیین شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز درخواست‌هایی داشتند که در این خصوص هماهنگی‌های لازم انجام شد.

جان‌نثاری ادامه داد: محور اصلی نشست تعهد به قانون و اخلاق در تمامی فرایند انتخابات بود تا با هماهنگی بیشتری انتخاباتی در ترازِ انقلاب اسلامی را برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا