۴ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح شد – هشت صبح
به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح ۴ بازار جدید میوه و تره بار صبح امروز با حضور حسین نظری، معاون شهردار تهران برگزار شد.
این بازارها شامل بازار میوه و تره بار دستواره، تسلیحات، بریانک و ستارخان است. بازار دستواره در منطقه ۲۱ بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه ۸ خیابان گلشن دوست، بازار بریانک در منطقه ۱۰ خیابان قزوین و بازار ستارخان نیز در منطقه ۲ و در خیابان ستارخان قرار دارد.
در مراسم افتتاحیه مراکز جدید تره بار امروز مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: امروز در قالب برنامه پویش و افتخار ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۱، ۱۰، ۸ و ۲ به بهره برداری رسید.
وی افزود: امروز با افتتاح این ۴ بازار نزدیک به یک هزار و نهصد و بیست و یک متر مربع به سطح بازارهای میادین افزوده میشود. هر کدام از این بازارها کاربردهای خاص خود را دارد به عنوان مثال در بازار بریانک با توجه به تراکم جمعیت در متراژ ۵۰۰ متر مکعب کالاهای اساسی و بازرگانی و پروتئین و میوه و تره بار ارائه میشود تا بخشی از مایحتاج مردم را در این محله تأمین کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه در بازارهای دیگر نیز کاربریهای خاصی را در نظر گرفته ایم که این کاربریها بر اساس نیاز و درخواستهای شهروندان احداث و راه اندازی میشود، ادامه داد: در نظر داریم تا در آینده نزدیک با تلاش همکارانم تعداد بازارها و میادین میوه و تره بار را در سطح شهر تهران افزایش دهیم.
وی بیان کرد: یکی از ویژگیهای ۴ بازاری که امروز افتتاح میشود، این است که به منظور بالا بردن کیفیت، زیبایی بصری و سرعت عمل در ساخت و ساز از سازههای پیش ساخته بتنی استفاده کرده ایم.
بختیاری زاده تصریح کرد: تشکر ویژه ای دارم از شهرداران مناطق که در سالهای اخیر در کنار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بودند تا زمینهایی که شاید بتوان گفت به سختی تهیه و رفع معارض شده؛ در اختیار این مجموعه قرار داده اند تا علاوه بر بالا بردن کیفیت زندگی در محلههای شهر تهران، شهروندان بتوانند به خدمات بازارهای میوه و تره بار دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: در سازمان میادین برای کیفیت محصولات اقدامات ویژه ای انجام شده است و فاصله قیمتی با سطح شهر حفظ شده و در برخی از اقلام ۴۰ درصد تفاوت قیمتی با سطح شهر دارد، با نظر سنجی ها و بررسیهایی که انجام میدهیم، سطح کیفی خدمات را ارتقا بخشیدهایم تا بتوانیم رضایت شهروندان را در دو حوزه کیفیت و قیمت قابل قبول جلب کنیم. زمانی که خدمات تکمیل شده و بتوانیم بهترین خدمات را در قالب فروش حضوری و غیر حضوری ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان در ادامه بیان کرد: در حوزه فروش آنلاین اقدامات خوبی در عرضه محصولات پروتئینی انجام داده ایم، این اقدام باعث میشود تا شهروندان بتوانند با کیفیت بالا و در اسرع وقت کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند تا هم در جهت کاهش ترافیک و هم آرامش شهروندان تأثیرگذار باشیم.
به گفته وی؛ در حوزه فروش محصولات آنلاین نیز در نظر داریم تا سطح خدمات را بیشتر کرده و نواقص احتمالی را رفع کنیم.
بختیاری زاده افزود: اگر خدمات فروش مجازی ما به نقطهای برسد، میتوانیم در برخی از مناطق شهر تهران که مشکل راه اندازی بازارهای فیزیکی به دلیل نبود زمین را داریم، این ضعف را برطرف کرده و محصولات با کیفیت را به صورت غیر حضوری به شهروندان برسانیم. کما اینکه توسعه بازارهای فیزیکی نیز در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد.
وی ادامه داد: در توسعه بازارهای فیزیکی با تلاش شبانه روزی همکاران در حال ساخت بازارهای جدید هستیم و در نظر داریم هر ماه بر تعدادی بازارهای میوه و تره بار بیفزاییم تا پوشش خدمات به شهروندان را کامل کنیم. کما اینکه تخریب و بازسازی بازارهای قدیمی را نیز در دستور کار قرار داریم.