استان ها

۳ حادثه ترافیکی اصفهان ۱۸ مصدوم داشت – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار کرد: حادثه ویژه واژگونی کوییک ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در جاده قدیم اردستان-مهاباد بعد از حسین آباد اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه تصریح کرد: ۵ نفر شامل یک مرد و ۲ خانم و۲ کودک پسر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی همچنین به حادثه ویژه تصادف دنا و پژو در جاده شهرضا-شیراز روبرو شهرک صنعتی امیرکبیر اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۹ به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ مصدوم برای این حادثه تصریح کرد: ۸ نفر شامل ۲ مرد ،۳ خانم، یک کودک دختر و ۲ کودک پسر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه ویژه تصادف سمند با پژو آر دی در نجف آباد اتوبان سردار کاظمی بعد از دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام و ۵ مصدوم شامل ۴ خانم و یک مرد به بیمارستان منتظری نجف آباد منتقل شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا