اقتصادی
۳۴۵ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :
به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی مرکز مبادله گفت: امروز سهشنبه (ششم شهریور)، چهل و ششمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد.
وی ادامه داد: از تعداد ۳۷۰ کیلوگرم (قطعه) شمش طلای استاندارد عرضه شده در این حراج، تعداد ۳۴۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد خریداری و معامله شد.
جلسه بعدی حراج شمش طلا، روز یکشنبه (۱۱ شهریور) برگزار میشود.



![شرایط پیش فروش سایپا سه محصول منتشر شد [آذر ۱۴۰۳]](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2024/12/1874048_692-390x220.jpg)

