استان ها

۳۳ هزار ناوگان باری از پایانه مرزی پلدشت تردد کردند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا دربندی در این زمینه با بیان اینکه پایانه مرزی پلدشت رتبه سوم تردد ناوگان باری رابین پایانه‌های مرزی استان در اختیار دارد، افزود: طی سال جاری ۳۳ هزار و ۶۲۳ دستگاه ناوگان باری از طریق این پایانه اقدام به جابجایی کالا کرده اند که تعداد ۱۱ هزار و ۷۸۸ دستگاه ورودی و۲۱ هزار ۸۳۵ دستگاه نیز خروجی بودند.

وی با اشاره به اینکه پایانه مرزی پلدشت از شاهراه‌های کم‌نظیر ایران در دستیابی به بازارهای آسیای میانه بوده و یکی از پایانه‌های مهم زمینی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: همچنین در این مدت، ۱۵ هزار و ۱۸۶ دستگاه ناوگان ترانزیتی از این پایانه تردد کرده اند که از نظر ورود ی ۱۳۴.۹۲ درصد و از نظر خروجی ۱۴۰.۲۴ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد را نشان می‌دهد.

دربندی اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری تعداد ۳۷۸ مسافر ایرانی و خارجی نیز پایانه مرزی پلدشت را برای تردد خود انتخاب کردند.

وی با تاکید به اینکه تلاش می‌شود با توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای کیفی خدمات، آمار ترانزیت و تردد ناوگان باری بیش از گذشته روند صعودی داشته باشد، یادآور شد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا