استان ها

۳۲۴ شعبه اخذ رای در اراک برای انتخابات پیش بینی شده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

امیر هادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم جهت حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شماری از صندوق آرا در پارک‌ها و صنایع مستقر شده و آرای شهروندان جمع آوری می‌شود.

فرماندار اراک در خصوص تأمین امنیت انتخابات بیان کرد: با مشارکت و همراهی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، امنیت در سطح تمام شعب فراهم شده است.

وی با اشاره به تأمین فضای رقابتی و تبلیغات ویژه تمام کاندیداها اضافه کرد: برای انجام انتخابات عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فردا، هشتم تیر از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

هادی با اشاره به استقرار ۳۲۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان اراک و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و اراک، اعلام کرد: از این تعداد ۱۳ شعبه سیار است و مابقی در جایگاه‌های مدنظر استقرار دارند.

وی گفت: همچنین برای شعبات کم‌جمعیت ۵ نفر از جمله یک کاربر و ۴ عوامل اجرایی و نماینده فرماندار در نظر گرفته شده است و در شعبات پرازدحام نیز تا ۷ نفر افزایش می‌یابد.

فرماندار اراک، افزایش مشارکت عمومی را زمینه‌ساز ارتقای جایگاه امنیت ملی و تقویت قدرت تصمیم‌گیری دانست و تصریح کرد: باید قبول کنیم اگر عملیاتی به وسعت عملیات «وعده صادق» انجام می‌شود به پشتوانه آرای عمومی مردم است.

هادی افزود: رئیس‌جمهور شهید نیز به پشتوانه آرای عمومی مردم این تصمیم سخت را از جایگاه دولتی خود گرفت و حاکمیت نیز توانست آن را اجرایی کند، مشارکت همگانی در سال ۱۴۰۰ باعث انجام این تصمیم شد و تصمیم گیری دشوار، مستلزم مشارکت عمومی و همگامی است.

فرماندار اراک با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید از پشتوانه آرای مردمی برخوردار باشد، گفت: فرصتی که کشور دچار رکود شود نداریم و باید ناترازی‌های باقی مانده از دهه ۹۰ برطرف شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا