ورزشی

۲۰۰میلیارد پاداش برای ۲ کشتی‌گیر/ حواشی ادامه‌دار تحصیلات دختر ۱۹ ساله!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر با بالا رفتن سقف بودجه باشگاه‌ها مخالفت کرد.

طی روزها و هفته های اخیر خبرهای زیادی در مورد بالا رفتن سقف بودجه باشگاه ها مطرح شد. حال با وجود اعلام مخالفت با این تصمیم، این موضوع بار دیگر از سوی مسئولان فوتبال مطرح شده است.

بیرانوند به فسخ قرارداد خود با پرسپولیس واکنش نشان داد

علیرضا بیرانوند پس از دیدار تراکتور مقابل مس رفسنجان که با برتری ۲ بر صفر تراکتوری‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم بزرگ تراکتور و هواداران بزرگ‌ این تیم تبریک می‌گویم. یک رکورد برای هواداران و باشگاه خوب تراکتور بود. ۹ سال بود که همیشه اولین بازی‌شان را نمی‌بردند. به آنها تبریک می‌گویم. من قبل از بازی هم به بچه‌ها گفتم شروع خوب، پایان خوبی هم دارد. خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق افتاد. دست کادرفنی، بازیکنان، هواداران و کسانی را که امروز در کنار ما بودند، می‌بوسم. از هوادارانی که امروز ما را تتها نگداشتند، ممنونم. می‌دانم اگر راه نزدیک‌تر بود، خیلی بیشتر کمک می‌کردند.

بزرگ، بزرگتر، لس‌آنجلس/ به سوی المپیک ۲۰۲۸

المپیک پاریس به‌تازگی به پایان رسیده است. سال ۲۰۲۸ بهترین ورزشکاران جهان در بازی‌های لس‌آنجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

Au Revoir (خداحافظ) پاریس! دیدار دوباره در لس‌آنجلس! در مراسم اختتامیه آن هیدالگو، شهردار پاریس، پرچم المپیک را به کارن باس، همتایش در لس‌آنجلس تقدیم کرد. شهر فرشتگان پس از شهر عشق! اختتامیه پاریس اولین پیش‌درآمد لس‌آنجلس ۲۰۲۸ بود. تام کروز، ستاره هالیوود، روی پشت بام ورزشگاه اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ فرود آمد و به استقبال پرچم المپیک رفت. کیسی واسرمن، رئیس کمیته سازماندهی المپیک ۲۰۲۸، گفت: ما نه برج ایفل داریم و نه ورسای اما ساحل و تابلوی هالیوود را داریم.

دبیر: طلایی‌های المپیک بالای صد میلیارد گیرشان می‌آید/ ارزیابی کمیته المپیک ۴ یا ۵ مدال برای کشتی بود

رییس فدراسیون کشتی با بیان این که می‌توانستیم ۹ یا ۱۰ مدال در المپیک بگیریم، گفت: ارزیابی کمیته المپیک ۴ یا ۵ مدال برای کشتی بود.

علیرضا دبیر درباره ۸ مدال کشتی آزاد و فرنگی ایران در المپیک پاریس، گفت: رنگ مدال‌ها می‌شد بهتر باشد. ما می‌توانستیم ۹ یا ۱۰ مدال بگیریم و رنگ مدال‌های‌مان هم بهتر باشد اما الحمدلله راضی هستیم.

موفقیت‌های تکواندو زیر سایه درخواست عجیب دختر ۱۹ ساله/ آقای ساعی حواشی را مدیریت کن!

در شرایطی که تکواندوی ایران نتایج درخشانی را در المپیک پاریس رقم زده است، حاشیه‌های پیرامون درخواست تحصیل دختر تکواندوکار ۱۹ ساله ایران، این افتخارآفرینی ها را به طور کامل تحت الشعاع خود قرار داده است.

المپیک ۲۰۲۴ با توزیع ۱۰۴۴ مدال به پایان رسید اما عجیب ترین خواسته از میان انبوه مدال آوران المپیک پاریس متعلق به مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار ۱۹ ساله ایران بود که در اولین تجربه المپیکی خود موفق به کسب مدال برنز شد.

استقلال – ملوان در ورزشگاه شهر قدس

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان انزلی در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ملوان انزلی برود اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌های تختی و آزادی باید در ورزشگاه دیگری از این تیم میزبانی کند.

بذل و بخشش پست به سلبریتی‌ها در فدراسیون تنیس!

فدراسیون تنیس در یک اقدام عجیب به یک بازیگر دیگر سمت داد و مشخص نیست دستاورد حضور سلبریتی‌ها در بدنه اجرایی ورزش چه چیزی است.

فدراسیون تنیس در یک اقدام عجیب به یک بازیگر دیگر سمت داد. فدراسیون از سال گذشته تصمیم گرفته از سلبریتی‌ها در بدنه اجرایی استفاده کند. فدراسیون تنیس در آخرین اقدام خود میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون را به سمت رییس کمیته تنیس ساحلی فدراسیون منصوب کرد! پیش از این نیز در آذر ماه سال گذشته محمدرضا گلزار را به عنوان عضو هیات رییسه پدل منصوب کرده بود.

همچنین در فروردین سال ۱۴۰۰ امیر جدیدی را به مسابقه انتخابی تیم ملی دعوت کرد که البته خود این بازیگر از حضور در انتخابی انصراف داد.

واکنش سازمان لیگ به اظهارات تند نویدکیا

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: کارت بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان طبق دستورالعمل ناظر بر قراردادها صادر نشده است.

محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر اظهاراتی علیه سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده که قطعا این صحبت‌ها از نظر قانونی قابل پیگیری است.

تقوی: موسوی و غفور به تیم ملی دعوت نشدند که محروم شوند/ با مندز صحبت‌های خوبی شده است 

رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: مندز جزو گزینه‌های فدراسیون است. صحبت های خوبی هم شده است. قالب کسانی که مطرح می‌کنیم جزو ۱۵، ۲۰ نفر اول دنیا هستند.  هدف ما این است که با مربیان خوب دنیا به توافق برسیم.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا