یک مفعول گزینه ریاست پارلمان رژیم صهیونیستی

هشت صبح: طبق گزارش رسانه صهیونیستی، به نظر می‌رسد احتمال قوی وجود دارد که امیر اوهانا به عنوان رئیس بعدی پارلمان (کنست)، به عنوان اولین فرد آشکارا همجنسگرا در این سمت، منصوب شود.

به گزارش وبگاه روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم موقت صهیونیستی همچنان مشغول توزیع مناصب بین قانونگذاران حزب خود -حزب محافظه‌کار لیکود- پیش از روی کار آمدن کابینه جدید است، به نظر می‌رسد احتمال قوی وجود دارد که امیر اوهانا رئیس بعدی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شود که اولین فرد آشکارا همجنسگرا خواهد بود که در این مقام منصوب می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش‌تر از تعیین یک سیاستمدار ۶۵ ساله و متحد قدیمی بنیامین نتانیاهو به عنوان مشاور امنیت داخلی این رژیم خبر داده بودند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» در شرایطی که جنجال‌ها و اعتراضات علیه ترکیب کابینه بعدی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه دارد، گزارشی درباره مشاور امنیت داخلی این کابینه منتشر کرد. بنا بر گزارش این رسانه صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر بعدی این رژیم «تساحی هانگبی» متحد سیاسی قدیمی خودش را به عنوان مشاور امنیت داخلی و رئیس شورای امنیت داخلی این رژیم منصوب کرد.

طی روزهای اخیر بارها ترکیب کابینه بعدی نتانیاهو خبرساز و اعتراض آفرین شده است. نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی که به دلیل داشتن پرونده فساد محاکمه می‌شود، با هدف خلاصی از محاکمه و زندان با افرادی که در کارنامه آن‌ها دزدی، فساد، نژادپرستی و اقدامات تروریستی درج شده، ائتلاف کرده و صدای مخالفان را در داخل و خارج درآورده است (جزئیات بیشتر).

کابینه جدید و جنجالی رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو قرار است فردا پنجشنبه سوگند یاد کند. به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه جدید کاملا از احزاب و عناصر راستگرا که بسیاری از مخالفان نتانیاهو آنان را افراطی می‌دانند، تشکیل خواهد شد.

هزاران ساکن اراضی اشغالی شنبه (۲۶ آذر) در اعتراض به تشکیل کابینه نتانیاهو و حضور افراد تندرو در کابینه او که پیش‌تر از نظر جنایی محکوم شده‌اند، مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند. شنبه هفته جاری نیز وبسایت خبری «واللا» گزارش گرد که هزاران نفر در شهر حیفا (شمال فلسطین اشغالی) علیه نتانیاهو و کابینه جدید او تظاهرات کردند و شعار دادند که نتانیاهو مجرم است.

نتانیاهو چند سالی است به دلیل پرونده فساد اقتصادی با اتهام‌های متعددی رو به روست. او از سال ۲۰۱۷ با چند فقره و پرونده «رشوه و رشوه‌خواری» روبه‌روست و تاکنون چند جلسه بازجویی شده است. سارا همسر او نیز متهم به استفاده از خزانه رژیم به نفع مقاصد شخصی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا