یوسفی: آلودگی هوا مردم را گرفتار کرده است/ با ترک فعل ها برخورد شود

Print Friendly, PDF & Email

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آلودگی هوا در بسیاری از استان‌ها به ویژه استان خوزستان مردم را در بلاتکلیفی قرار داده است و مردم گلایه‌مند هستند.

به گزارش هشت صبح، مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر کشور، بیان کرد: با توجه به گله به حق سه ساله مردم شهرستان کارون که حد و مرز این شهرستان مشخص نشده است، انتظار می رود در اقدامی عاجل به این وضعیت رسیدگی شود. در خصوص افزایش حقوق که برای سال آینده برای کارمندان، کارگران و بازنشستگان در نظر گرفته شده است باید به معیشت آنها توجه شود و بر اساس تورم حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر گرفته شود. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین فوق‌العاده خاص و فوق‌العاده ویژه پرسنل وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور نیز باید تعیین تکلیف شود. آلودگی هوا در بسیاری از استان‌ها به ویژه استان خوزستان مردم را در بلاتکلیفی قرار داده است و گلایه‌مند هستند. 

وی افزود: لازم است با ترک فعل‌ها  در حوزه کنترل آلودگی هوا برخورد شود. همچنین باید پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی نیز پرداخت شود. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا